Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler marketing feedback på min nye hjemmeside!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Feb 12
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer,

Jeg vil høre om der var nogle af jer internet-marketing guruer som gad kaste et blik på mit nye website - bare bruge 1 minut på at skimte den, og give mig jeres top 3-5 optimeringer/forbedringer som kunne resultere i flere salg?

Jeg er en ung iværksætter, denne virksomhed startede jeg i efteråret. Jeg bruger adwords, og sitet har et besøgstal mlm. 0- og 50 pr. dag - vil tro den i gennemsnit ligger på 8-12 stykker dagligt - 4-10 af dem kan potentielt komme fra mine adwords annoncer, så kvaliteten af leadsne burde være OK ift. mit produkt - Dog sælger jeg ikke nok.

Jeg har skrællet min økonomi og personligt forbrug helt ned til et minimum i opstartsfasen, så har ikke noget budget til jeres tips og vejledning, men håber jeg på et tidspunkt kan hjælpe jer igen, som tak.

Vil gerne holde sitet lidt væk fra rampelyset herinde, indtil den er helt klar - men skriv en personlig besked, så får i fluks linket.

På forhånd MANGE tusind tak.

Dbh. Anders

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 00:05

Det havde nok hjulpet, hvis der havde været en adresse, som vi kunne kigge på :-)

Det lyder ikke som om, at du har Google Analytics installeret på dit website - der ville jeg nok starte. Det vil give dig lidt indsigt i, om Adwords også giver dig pengene igen. 

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 792
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 10:06

Du behøver ikke at "gemme" din hjemmeside væk til den er klar. Så kan du sidde og bygge på noget, som du efterfølgende får gode ideer til at ændre, så snart den er "færdig". Så er det jo bare på den igen. Men dine gamle indlæg her på Amino.dk i tanke, så skjuler du ikke sidens navn super godt ;)

Men siden ser meget fornuftig ud. Lige umiddelbart føler jeg måske, at du bruger virkelig meget plads på banneret på forsiden. Den kunne måske gøres lidt mindre, så de første brugere også opdager de andre muligheder hjemmesiden byder på.

Men hvad benytter du som landingsside til AdWords? Som der også nævnes skal du naturligvis måle på din side, så du ved hvad dine besøgende foretager sig og hvor de mister interessen. 

Jeg kan også se at du har ufattelig få konkurrenter på de vigtige søgeord både sponsoreret og organiske, så du kunne overveje at styrke forsiden hvad angår SEO. Det vil give dig flere besøgende, og som regel resulterer det også i flere konverteringer. 

Træk evt. også dine referencer endnu mere frem i rampelyset. Du har en del kendte brands. Smid evt. nogle af dem op i banneret med en god salgstekst og slut med "Se hvor billigt det kan gøres" eller "Se de lave priser her".

...og ellers vil jeg foreslå at du bare smider dit link op herinde. Det vil ikke skade dig :o)

Venligst

Brian Phillip

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)