Kære Aminoer, Jeg vil høre om der var nogle af jer internet-marketing guruer som gad kaste et blik på mit nye website - bare bruge 1 minut på at skimte den, og give mig jeres top 3-5 optimeringer/forbedringer som kunne resultere i flere salg? Jeg er en ung iværksætter, denne virksomhed startede jeg i efteråret. Jeg bruger adwords, og sitet har et besøgstal mlm. 0- og 50 pr. dag - vil tro den i gennemsnit ligger på 8-12 stykker dagligt - 4-10 af dem kan potentielt komme fra mine adwords annoncer, så kvaliteten af leadsne burde være OK ift. mit produkt - Dog sælger jeg ikke nok. Vil gerne holde sitet lidt væk fra rampelyset herinde, indtil den er helt klar - men skriv en personlig besked, så får i fluks linket. På forhånd MANGE tusind tak. Dbh. Anders |
Det havde nok hjulpet, hvis der havde været en adresse, som vi kunne kigge på :-)
Det lyder ikke som om, at du har Google Analytics installeret på dit website - der ville jeg nok starte. Det vil give dig lidt indsigt i, om Adwords også giver dig pengene igen.