Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg er næsten klar til Paris

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Ideen er ikke ny, den er prøvet af andre ved jeg, og håber nogen kan besvare mine tvivls spørgsmål. Jeg har nogenlunde styr på hvilke gader i Paris jeg skal til, for at gøre mine handler og hente tøj, men går man bare ind fra gaden, uden aftaler?

Er interesseret i at vide om antal er i colli eller styk.

Er der muligheder for at få sendt varerne hjem til Danmark, påtænker nemlig at flyve, i stedet for at køre selv?

Er der nogen der har erfaring med at benytte en agent til hjælp første gang, og i så fald hvad koster det og kan det betale sig?

Hvis der findes en i Aminofællesskabet der påtænker det samme, kunne vi evt følges hvis det har interesse.

Tak fordi du tog dig tid til at læse.

Hilsen

Pia

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15088
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:40
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

momsen2:

Ideen er ikke ny, den er prøvet af andre ved jeg, og håber nogen kan besvare mine tvivls spørgsmål. Jeg har nogenlunde styr på hvilke gader i Paris jeg skal til, for at gøre mine handler og hente tøj, men går man bare ind fra gaden, uden aftaler?

Er interesseret i at vide om antal er i colli eller styk.

Er der muligheder for at få sendt varerne hjem til Danmark, påtænker nemlig at flyve, i stedet for at køre selv?

Er der nogen der har erfaring med at benytte en agent til hjælp første gang, og i så fald hvad koster det og kan det betale sig?

Det meste afhænger meget af de enkelte firmaer... Nogle kræver aftaler, mens andre bare tilbyder, at du kan gå ind direkte fra gaden...

Hovedparten sælger i colli, men colli størrelserne varierer meget fra firma til firma...

Ja du kan selv arrangerer dette, eller du kan få firmaerne til det. 

Hvis du ik kan fransk, så er en tolk som minimum en god ide, da deres engelsk dernede kan være ret uforståeligt...

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 07:34

Fashion-Seller:

Det meste afhænger meget af de enkelte firmaer... Nogle kræver aftaler, mens andre bare tilbyder, at du kan gå ind direkte fra gaden...

Hovedparten sælger i colli, men colli størrelserne varierer meget fra firma til firma...

Ja du kan selv arrangerer dette, eller du kan få firmaerne til det. 

Hvis du ik kan fransk, så er en tolk som minimum en god ide, da deres engelsk dernede kan være ret uforståeligt...

Tak for et meget brugbart svar. prøver at kontakte UBI-France for at høre om tolkemuligheder/agent

Hilsen '

Pia

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)