Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

To bindestreger efter hinanden i mit domæne? SEO-HJÆLP

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Korsør
Tilmeldt 10. Mar 12
Indlæg ialt: 366
Fra  Pravour Filmbureau Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg er i gang med at købe et domæne, men domænet med en bindestreg er optaget. Jeg ville i den sammenhæng høre om det er okay og stadig giver noget på google at have to bindestreger efter hinanden. Som et eksempel kan vi bruge: www.online--marketing.dk 

Domænet skal udelukkende være med til at skabe trafik via Google og over til mit andet domæne. 

Glæder mig til at høre en masse indspark fra SEO folket og ikke mindst alle jer andre :-)

Tilmeldt 26. Oct 11
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 12:02
Gennemsnit 4,7 stjerner givet af 3 person

Ville du selv klikke på en hjemmeside med dobbelt bindestreg?
tror du nogen andre ville gøre det?
Hvis online-marketing er optaget og du vil bruge det samme med dobbeltbindestreg, kunne man forestille sig det ville være et brud på en eller anden rettighed?

Jeg tror ikke du får folk til at klikke på noget med dobbeltbindestreg, sorry.
Men jeg er ikke SEO mand, men jeg kender bare ikke nogen der ville gå ind på
sådan en hjemmeside.

Venlig hilsen
- Patrich 

Fra Korsør
Tilmeldt 10. Mar 12
Fra  Pravour Filmbureau Skrevet kl. 12:04

Jeg vil ligeledes også spørge om domænet overhovedet giver noget hos Google, hvis blot jeg sætter en redirect på?

Fra Korsør
Tilmeldt 10. Mar 12
Fra  Pravour Filmbureau Skrevet kl. 12:54

Jonas Krogslund:

Jeg vil ligeledes også spørge om domænet overhovedet giver noget hos Google, hvis blot jeg sætter en redirect på?

Jeg har hørt nogle steder at det kan skade mit website og det ikke virker på SEO, hvis blot jeg laver en redirect er dette sandt eller? Skal jeg lave et microsite med lidt indhold for at få noget som helst SEO udbytte?

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:50
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

For det første, er det ikke muligt, at registrere domænenavne med to efter hinanden følgende bindestreger. De gange, du ser det i f.eks. Google, er det fordi der er tale om domænenavne (IDN-domænenavne) der indeholde specialtegn, såsom ÆØÅ eller andre specielle bogstaver fra andre alfabeter end det engelske.

På DK-Hostmaster kan du læse mere om hvilke tegn der er tilladt i danske domænenavne.

Mit råd ville være, at fokusere på hvad der giver reel værdi for dem der kunne være interesseret i dine services. Ikke hvad der måske virker i Google i dag. Det er det, Google langsigtet fokuserer på at få højt op i søgeresultaterne - Det burde du også.

Fra Korsør
Tilmeldt 10. Mar 12
Fra  Pravour Filmbureau Skrevet kl. 14:14

Mange tak for indspark. Jeg har læst lidt rundt omkring og det virker til det ikke blot er nok med et domæne som redirecter, men at jeg som minimum skal ud at lave microsites og så få skabt noget nyttigt indhold. 

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 15:28
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja, det har jeg. Mikrosites som du kalder dem er vældig nyttige, hvis de har nogle indgående links. Ellers er der jo ikke noget juice at dele ud af.

At købe et domæne for at lave et redict er fuldkommen nytteløst, (med nogle få undtagelser). Men ikke noget at bruge tid på det.

Skab en blog (helst med anden ip og host evt. Andet nav), skriv noget vildt indhold, link til siden. Også fra den blog link til din egen.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)