1 måned på toppen - var det noget for din virksomhed?
Fra København
Tilmeldt 13. Jul 12
PROFILER DIN VIRKSOMHED SOCIALT PÅ KØB-SOCIALT.DK
Køb-socialt.dk er en not-for-profit markedsføringsportal for socialøkonomiske virksomheder. Portalen er ny, men har allerede 7 sponsorer fordelt på privatpersoner og virksomheder.
Boxus.dk støtter vores crowdfunding med kr. 3.000,- og får en måned på toppen inkl design.
SÅDAN GØR DU:
Gå ind her: http://www.booomerang.dk/projects/kob-socialt-dk/
Læs vores incitamenter (også indsat herunder), opret dig og indbetal det ønskede beløb.
Ring på 5046 9015 og tal med Trine, hvis du har spørgsmål.
Mange hilsner Køb-socialt.dk , Danmarks første markedsføringsportal for socialøkonomiske virksomheder.
Svar
Tilmeldt 18. Apr 07
Hej.
Kan I fortælle lidt om antal unikke besøgende på køb-socialt.dk og antal tilmeldte i nyhedsbrevet?
VH. GrN.dk
Svar
IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.
Fra København
Tilmeldt 13. Jul 12
Hej
Der er ca 600 besøg/måned og pt 47 tilmeldte på nyhedsbrevet.
Det er stadig en ny portal, indtil videre udviklet og markedsført på frivillig basis. Vi har netop påbegyndt søgning af fondsmidler fra ca 19 fonde og håber, det kan hjælpe os til at intensivere markedsføringsarbejdet.
Er du interesseret i en form for samarbejde?
MH Trine
Svar
Tilmeldt 18. Apr 07
Hej Trine.
Et samarbejde lyder interessant. Jeg har selv en række portaler/fora i udvikling, så jeg tror vi sagtens kan havne i en win/win situation.
Du er velkommen til at skrive direkte til mig.
VH. GrN.dk
Svar
IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.