Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO, hvem anbefales?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Dragør
Tilmeldt 15. Mar 13
Indlæg ialt: 442
Fra  MD VVS Skrevet kl. 07:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, der er jo et hav af folk, der reklamerer med at lave SEO.....men for sådan en som mig, er det relativt svært, at finde ud af hvem der er dygtige og hvem der ikke er.

For en der skriver SEO tekster (Her tænker jeg ikke på linkbiling og den slags, men ganske alm. god tekst til hjemmesiden) er det så ligegyldigt hvilken branche der skal skrives om? Har en idé om, at det må være nemmere, at skrive gode tekster om noget man ved noget om :-)

Jeg er ikke interesseret i tilbud og reklame fra folk der udbyder det, men er der nogle der kan anbefale nogle rigtig dygtige folk til en, der overhovedet ikke kender branchen?

Vil sige at jeg ikke står lige overfor at skulle bruge en, men det varer nok ikke så længe, så det er meget rart lige, at begynde at kigge på det nu.

Natasha

Fra Valby
Tilmeldt 13. Jul 11
Indlæg ialt: 123
Fra  Rush Networks Skrevet kl. 08:28

Det er selvfølgeligt en fordel at kende branchen. Men når vi taler linkbuilding er det ikke sindsygt vigtigt. Jeg har selv skrevet linkbuilding tekster i længere tid og har også skrevet for en vvs butik, jeg kender de almene begreber og efter lidt research var det intet problem at lave en række teskter for dem.

Nu siger du godt nok at du ikke vil have nogle anbefalinger, men hvis du har lyst så kig forbi Kristoffer Føns på http://florence-marketing.dk/ og se om det ikke kunne være noget for dig.

Held og lykke

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 08:39
Fra Roskilde
Tilmeldt 18. Apr 08
Indlæg ialt: 251
Fra  Skjoldby & Co ApS Skrevet kl. 09:51

Natasha:
For en der skriver SEO tekster (Her tænker jeg ikke på linkbiling og den slags, men ganske alm. god tekst til hjemmesiden) er det så ligegyldigt hvilken branche der skal skrives om? Har en idé om, at det må være nemmere, at skrive gode tekster om noget man ved noget om :-)

Tjek Mikkel deMibs seneste artikel om netop SEO tekster: http://www.demib.dk/seo-tekster/ Den forklarer meget godt hvilken jungle det er og hvad du skal være obs på.

På dit andet spørgsmål er jeg vidst for inhabil til at kunne svare :-)

Fra Viborg
Tilmeldt 22. Feb 08
Indlæg ialt: 232
Skrevet kl. 09:58
Fra Dragør
Tilmeldt 15. Mar 13
Fra  MD VVS Skrevet kl. 10:05

Hej Lars.

Har godt nok læst Mikkels artikel, men fatter stadig ingenting. Så det er vidst her man bare smider håndklædet i ringen og finder på noget andet Wink

Natasha

Fra Roskilde
Tilmeldt 18. Apr 08
Indlæg ialt: 251
Fra  Skjoldby & Co ApS Skrevet kl. 10:44

Natasha:
Har godt nok læst Mikkels artikel, men fatter stadig ingenting. Så det er vidst her man bare smider håndklædet i ringen og finder på noget andet

Det er også et emne med mange nuancer og meninger, så det er fuldt forståeligt du har det sådan.

Men når du har det på den måde, så vil jeg ikke anbefale dig at gå efter et decideret produkt som f.eks SEO tekster eller linkbuilding. Start med at undersøg hvad dine potentialer er. Er du i tvivl så hyr en SEO gut eller gutinde til en 1-til-1 workshop i et par timer. Herefter kan du (eller I) så lægge en plan, lave et budget og eksekvere.

Jeg kan se på din profil at du har en VVS forretning. Hvis det er den du vil markedsføre, så kunne det måske være mere interessant at koncentrere dig omkring local search ved at optimere og udbygge jeres Google+ Local tilstedeværelse. Her er et eksempel på Lokale resultater hvor jeg har søgt efter VVS med lokation i Dragør: http://screencast.com/t/LVVBiB9reNxj

Her skal I jo ind og ligge, men det kræver nogle helt andre discipliner end SEO tekster og linkbuilding.

Fra Dragør
Tilmeldt 15. Mar 13
Fra  MD VVS Skrevet kl. 10:57

Hej Lars.

Sjovt nok har jeg prøvet at komme på med det der kort, men det virker ikke rigtigt, jeg har ellers gjort alt hvad de sagde at jeg skulle gøre. Jeg kan dog ikke helt gennemskue hvor jeg skal henvende mig. Jeg skrev til nogle engang, der skrev tilbage at det var ordnet....så kom jeg ikke lige videre med det, efter det. Det kommer dog ofte på i vores adwords annoncer, som går rigtig fint på alle vores vigtige søgeord.

Du har da helt ret i alt hvad du skriver...et sted skal man jo starte, og mit focus i første omgang vil være at få skrevet nogle gode tekster til vores side, så den formidler det vi tilbyder på en ordentlig måde. Der er jo ikke megen idé i at lave alt for meget reklame for en side, som ikke står optimalt, de skal jo ikke kun klikke, de skal også helst ringe Wink

Fik på et tidspunkt det råd, at man måske kunne lave en VVS blog "Installatøren anbefaler"...den har jeg gået og tygget lidt på og tror snart at det er noget vi skal have kigget påStick out tongue

Så alt i alt...søger jeg stadig anbefalinger fra folk der kan skrive gode relevante tekster til hjemmesider Smile

Natasha

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)