Ja, der er jo et hav af folk, der reklamerer med at lave SEO.....men for sådan en som mig, er det relativt svært, at finde ud af hvem der er dygtige og hvem der ikke er. For en der skriver SEO tekster (Her tænker jeg ikke på linkbiling og den slags, men ganske alm. god tekst til hjemmesiden) er det så ligegyldigt hvilken branche der skal skrives om? Har en idé om, at det må være nemmere, at skrive gode tekster om noget man ved noget om :-) Jeg er ikke interesseret i tilbud og reklame fra folk der udbyder det, men er der nogle der kan anbefale nogle rigtig dygtige folk til en, der overhovedet ikke kender branchen? Vil sige at jeg ikke står lige overfor at skulle bruge en, men det varer nok ikke så længe, så det er meget rart lige, at begynde at kigge på det nu. Natasha |
Det er selvfølgeligt en fordel at kende branchen. Men når vi taler linkbuilding er det ikke sindsygt vigtigt. Jeg har selv skrevet linkbuilding tekster i længere tid og har også skrevet for en vvs butik, jeg kender de almene begreber og efter lidt research var det intet problem at lave en række teskter for dem.
Nu siger du godt nok at du ikke vil have nogle anbefalinger, men hvis du har lyst så kig forbi Kristoffer Føns på http://florence-marketing.dk/ og se om det ikke kunne være noget for dig.
Held og lykke