Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import fra kina.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 25. Mar 13
Indlæg ialt: 128
Fra  Fp Marketing ApS Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino

Hvis jeg f.eks. bestiller nogle neglelakke hjem fra kina, til salg på min kommende webshop, kan jeg så godt modtage varerene uden og have et cvr nummer endnu? 

En anden ting:

Hvor skal man betale moms, import og alt det der henne? hvordan foregår det. 

Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 18:16

Mathias jensen:
Hvis jeg f.eks. bestiller nogle neglelakke hjem fra kina, til salg på min kommende webshop, kan jeg så godt modtage varerene uden og have et cvr nummer endnu? 

Nej. Du SKAL være moms- og importørregistreret for at importere varer fra Kina (uden for EU) med henblik på videresalg.

Mvh.

Lars Thomsen

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Fra Viborg
Tilmeldt 25. Mar 13
Fra  Fp Marketing ApS Skrevet kl. 18:20

Kan jeg ikke modtage varene ellers? 

Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 18:21

Mathias jensen:

Kan jeg ikke modtage varene ellers?

Du må ikke importerer fra ikke-EU uden at være importør- og momsregistreret, når det sker med henblik på videresalg :)

Mvh.

Lars Thomsen

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Fra Viborg
Tilmeldt 25. Mar 13
Fra  Fp Marketing ApS Skrevet kl. 18:41

Er det ligemeget hvilket firma cvr nummeret er i? kan jeg f.eks. bruge min morfars ejendoms firmas cvr nummer? 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47194
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:11

Mathias jensen:
Er det ligemeget hvilket firma cvr nummeret er i? kan jeg f.eks. bruge min morfars ejendoms firmas cvr nummer? 
Det må du jo høre ham om for dels skal hans ejendomsfirma jo så være moms registrereret formentlig og så skal det være, eller blive importregistreret og det vil så være hans firma som er ansvarlig for korrekt tarriffnummer til told og ansvarer for korrekt indfortoldning ligesom det er hans firma som skal bogføre og angive importmoms OG hans firma der skal betale for varen OG hans firma der så skal sælge varen med moms og betale skat af fortjenesten, så det er jo din morfar der så står for alt det med ansvar og det økonomiske og du kan så være ansat der, til at gøre det praktiske

vh

Fra Viborg
Tilmeldt 25. Mar 13
Fra  Fp Marketing ApS Skrevet kl. 20:07

Så tror jeg bare jeg venter, til jeg har fået den tilladelse fra statsforvaltningen, og så får startet min enkelsmand virksomhed

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)