Er det ebay.de eller ebay.com og hvor kommer varerne fra det har en stor betydning. Hvis varerne kommer fra EU betaler du momsen i det land du køber den fra og ingen told indenfor EU.
Hvis du køber fra USA, så skal du regne med at betale både moms og told afgift.
Er det ebay.de eller ebay.com og hvor kommer varerne fra det har en stor betydning. Hvis varerne kommer fra EU betaler du momsen i det land du køber den fra og ingen told indenfor EU.
Hvis du køber fra USA, så skal du regne med at betale både moms og told afgift.
mvh
Cenk Cavdar
Eller en af de mange andre ebay domæner... Det er vel underordnet, når manden gør opmærksom på, at der er tale om køb udenfor EU?
Alle de vare jeg importere kommer alle sammen fra Kina.
Jeg kigget på told side, og kigget under hvad told satsen er på mobil telefon tilbehør. Denne kategori fandtes ikke, men mobiltelefon kategorien fandtes, og der var satsen 0% Det betyder altså at jeg ikke komme til at betale told af varene, ifølge toldberegner
Jeg er ikke interesseret i at få svar om told regnerne for dem kan jeg godt overskue. Det er mere om hvordan jeg skal indberette skatten når jeg køber gennem ebay hvor varende kommer over fra Kina af
Har brugeren fået sit svar eller har han ikke fået sit svar ?
Cenk Cavdar
Nej ikke helt.
Når jeg køber noget på Ebay fra Kina af så ved jeg ikke hvordan jeg skal indberettet det med hensyn til skat. Fordi der findes både erhvervsfolk og privatfolk på siden
du betaler ikke moms - hvis du køber som firma CVR uanset om det er fra EU eller udenfor - Du kan ikke bruge toldberegner til noget fornuftigt men er nødt til at kende tarif numre - det andet er ikke brugbart som firma Du kan se mere om det i mine links
Det er mere om hvordan jeg skal indberette skatten når jeg køber gennem ebay hvor varende kommer over fra Kina af
Jeg forstår ikke dit køb, da du siger 10000 kr , er dette beløb på et enkelt hug eller taler vi om småkøb af 10 kr 20 kr...det har en stor betydning for dine vares fortoldning samt momsning og hvem fragter varerne ?