Jeg er 15 år gammel og er en ambitiøse iværksætter.
Jeg har de sidst par dage lavet en forrentingsplan og idag, skulle jeg lave min hjemmeside og det hele. Jeg mødte et bump på vejen:
For at jeg skal kunne acceptere kredit kort betalinger skal jeg være CVR registeret. Statsforvaltningen vil ikke give mig et CVR med mindre, at jeg har en omsætning på 50.000kr.
Jeg har kigget på Ewire. Koster 400 kr i oprettelse og så er det noget med at hvis orderen er over 1000kr så skal der nem id på?
Hej Gonto
Gebyret på DKK 400 bliver trukket fra din Ewire-konto når du opretter dig hos os. Dvs. din virtuelle konto hos os er altså i minus fra starten, og du skal altså ikke selv have penge op af lommen for at komme igang. Hvis du vælger vores billigste merchant-pakke, Business Light, er der ingen faste gebyrerpr. måned/år bagefter.
Det er korrekt at vi foretager en verificering af købere hvis de trigger vores svindel-filter. Vi kan godt slå dette fra på individuel basis.
Jeg håber det giver mening, ellers er du velkommen til at ringe til os på +45 7025 2125
Nu ved jeg ikke hvor stor en basis det er på, men generelt skal man de fleste steder være over 18 og have et CVR for at tage imod betaling. Ewire er måske en mulighed for dig.
Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.