Jeg faldt over en der hævdede af ved at skrive sådan i din browser "filetype:ini WS_FTP pwd" iuden "" så kommer der linksfrem til filer hvor man skal lede efter PWD= og tage det tal sammen med (PWD=tal) og indsætte i en anden webside http://decipherskull.50megs.com/ som så oversætter den til koden. Brugernavn står under UID og host er der selvfølgelig også. Men kan det virkelig passe at nogle webhoteller er så letsindige med deres kunders info ??? Jeg er rystet hvis det er sandt jeg har ikke turde at efterprøve fordi det er hamrende ulovligt men ville bare høre om nogen ved mere om det God weekend |
Hvorfor skulle det være ulovligt at dekryptere data der ligger frit tilgængeligt på nettet? Det er da nok mere hvad du gør med de oplysninger du får, der kan være et problem.
Udover det, så er det nok ikke et spørgsmål som kan besvares alene med et ja eller et nej.
Jeg kender ikke umiddelbart til mange erfarne og professionelle udbydere som sløser sådan. Men det trendy for private og freelancere at sætte VPS'er op til at hoste venners/families/kunders websites/minecraft/whatever på disse. Og den manglende erfaring med dette, som ofte er baseret på quickguides, kan skabe scenarier som du portrætterer.