Jeg er en ung mand, med en verdens idé (hvis jeg selv skal sige det)
Jeg har i det seneste år haft en velfungerende hjemmeside, med stor potentiale! Siden har ikke været den store indtjeningskilde og dette skyldes dels mine kompetencer i forhold til programmering. Siden har allerede et navn og det er noget folk i branchen kender til - jeg har knap 1000 likes på facebook og har kontakter i flere lande.
Har du mod på at blive min Co-founder i et projekt der kan vokse sig globalt, der allerede er national!? der kan generere penge og har givet overskud!
Jeg deler gerne yderlige information om siden, skal bare sikre mig imod copy cats.
Siden indeholder en lille webshop, nyhedsfeed, spænende skriveri om store folk i branchen ..
Du har glemt at beskrive din idé, du får ikke nogen seriøse aktører på banen med den gang selvopblæsthed der. Kom ud af busken med din ide, det værste der kan ske er at nogen fortælle dig at din ide ikke er ny :-)
Hvad fanden er det for en måde at skrive til folk på?
Jeg synes trådstarter har beskrevet sit grundlag ganske udmærket. Mere behøves ikke for at man kan se, at han er seriøs og der er substans i hans plan, for han har lavet forarbejdet. Han ER i gang og godt på vej, og resten kan du så få at vide ved at kontakte ham.
Fedt at du er på udkig efter en partner, når du rent faktisk selv har gjort et stykke arbejde - og har skabt overskud.
Hvis det var mig, ville jeg dog fortælle noget om opgavens omfang, og muligvis lidt om konceptet. Siden er jo allerede lanceret, og hvis du føler dit site og koncept, og ikke mindst dine kontakter er stærke nok, så vil copy cats jo ikke ligefrem være noget du burde bekymrer dig om, hvis det kan betyde at du misser ud på lige præcis den programmør, som kan gøre at forretningen bliver en succes.
Hvad fanden er det for en måde at skrive til folk på?
Jeg synes trådstarter har beskrevet sit grundlag ganske udmærket. Mere behøves ikke for at man kan se, at han er seriøs og der er substans i hans plan, for han har lavet forarbejdet. Han ER i gang og godt på vej, og resten kan du så få at vide ved at kontakte ham.
Til trådstarter: held og lykke videre frem
Nu har Mikkel temmlig sikkert søgt sig frem til hjemmeside og facebookside, lige som alle andre med lidt interneterfaring kan ha' gjort.
Mikkel bruger hårde ord, men hjemmesiden lever på ingen måde op til trådstarters flotte formulering, så det er idéen, der skal sælges til en udvikler. Derfor vil jeg råde trådstarter til at oplyse lidt om idéen, budgetter, tidsplan m.m., uden at fortælle alt.
Til trådstarter: Du har fundet et godt navn, så du bør som minimum købe .com domænet nu. Det koster 60 kr. inkl. moms og du kan købe det og parkere det gratis hos [Affiliatelink fjernet af moderator]
Mikkel bruger hårde ord, men hjemmesiden lever på ingen måde op til trådstarters flotte formulering.
Jeg er skideligeglad. Hvis Mikkel vælger at bruge hårde ord, så vælger jeg at reagere på dem.
Iøvrigt, hvis man kan finde frem til hjemmesiden, og konstatere, at den ikke lever op til trådstarters "flotte formulering" (øhh "flotte formulering" er det der hvor han skriver, at han ikke tjener penge på den, fordi han mangler kompetencer til at lave den?) - så kan man jo også gennemskue planen.
Synes Mikkel forklare sig fint. Der er mange som trådstarter, som har "denne" ide som kan vokse sig globalt. Men de for jo ikke seriøs hendvendelse når de opgiver så lidt information som de gør. Og Tim, menes ikke at Mikkel bruger ord som skide ligeglad og hvad fanden er det for en måde og skrive på.. Hans tale måde er da om nogen bedre end din.