Trådstarter skriver: - Jeg har i det seneste år haft en velfungerende hjemmeside - Siden indeholder en lille webshop, nyhedsfeed, spænende skriveri om store folk i branchen ------- Jeg har ikke tænkt mig at kommentere yderligere, da jeg ikke vil ødelægge tråden og bidrage til at alle kan finde siden. Det må ligesom være trådstarter der må melde det ud, han ønsker at afsløre. Men kort sagt: hjemmesiden bærer præg af at trådstarter mangler en webdesigner, programmør m.m. Hvis hjemmeside iøvrigt afspejlede trådstarters idé og var velfungerende, havde han jo ikke behov for hjælp, så jeg har svært ved at komme frem til din konklusion med at man kan gennemskue planen. Var det ikke en god idé, hvis du kom med noget konstruktivt i stedet for at komme med udfald på andres indlæg. |
Jeg kan ikke se modsætningen i at hans hjemmeside har været velfungerende, og samtidig bære præg af af have brug for hjælp. Det er jo lige præcis det han efterspørger! Trådstarter har dermed realitetssans nok til at indse, at hvis han skal videre over stepperne, skal han have hjælp til den hjemmeside.
Karsten Sønderup Hansen:Var det ikke en god idé, hvis du kom med noget konstruktivt i stedet for at komme med udfald på andres indlæg.
Jo, du har ret, og jeg beklager. Det var ikke min intention at spolere tråden for trådstarter, kun at bringe en smule balance i regnskabet. Det er bare ikke ok, at kalde en ny iværksætter for "selvopblæst", og jeg kan simpelthen ikke lade den slags fare.