Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så speeder vi op....YESSIR!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Brønshøj
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 277
Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Venner,

(dette indlæg er også et andet sted, da jeg faktisk troede det skulle være under "salg" -  og så sagde en kammerat at det var da et JANTEKNUSER emne......det er jeg ked af - sorry - men forhåbentlig inspirerer det andre til at både jante knus, og sælge......GO AMINOS!

Så skete det!Speednetworking er efter at have været til salg på Thorborgs virksomhedsbørs blevet solgt.Pga. succesen med Speednetworking hvor jeg er nået til en fase hvor det er ved at udvikle sig til en større forretning og der er derfor behov for fuldtidsansatte til at varetage den daglige netværksdrift.Global-Networking er den glade køber, jeg fortsætter som konsulent og vil selvfølgelig være der til alle events JDer vil nu blive mulighed for folk at dyrke mere end et netværk, om morgenen med Global-Networking eller om aftenen med SpeedNetworking At der nu er kommet rigtigt "speed" på kan ses med at vi laver speednetworking i Odense, Vejle (med min med-Amino Brian Frænde) og ja jeg har fået en hjælpende hånd med den nye hjemmeside som i gerne må kommentere samtidigt. Jeg glæder mig til at se dig på et fremtidigt event og stikke et visitkort i hånden på dig.   
Fra Haderslev
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1748
Skrevet kl. 17:39

Må man spørge hvad man skulle give for din virksomhed..? Jeg spørger kun for at få lidt en idé om hvad man kan få for en relativt lille virksomhed, som den du har solgt Smile

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Brønshøj
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 277
Skrevet kl. 12:17

På virksomhedsbørsen - stod den til 200.000 - men det er ikke den pris jeg har fået.

Jeg vil foreslå dig at du tager en snak med din revisor, ang. prisfastsættelse, da han/hun bedst kan hjælpe dig, da ehnhver virksomhed helt sikkert er unik.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)