Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Selvstændig sygeplejerske

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. May 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er sygeplejerske, men drømmer om at blive min egen chef. Har tænkt på at åbne min egen klinik med sundheds- og kostvejledning. Det kræver noget videreuddannelse, som jeg er villig til at tage. Er der nogen der har erfaring med om der er et marked for dette? Har også tænkt i alternative baner, måske en kombi af mindfullness og massage. Nogen der har erfaringer?
Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 619
Fra  År Skrevet kl. 08:20

Hej Lotte

Kommer ikke selv fra den branche, men kan give lidt generel feedback.

Sundheds- og kostvejledning eller mindfullness og massage er ligesom tømrer. Der er mange om buddet, og der er lav indtrængningsbarriere. Det betyder hård konkurrence, og det sker ofte på prisen.

Sideløbende med din videreuddannelse, vil jeg derfor foreslå, at du aktivt udvider dit netværk for at have et godt udgangspunkt for at blive selvstændig. Du kan evt. i starten arbejde som sygeplejerske på deltid, og så have fokus på din virksomhed i fritiden. Jeg har ikke hørt om det og forventer ikke, at sygeplejesker har konkurreceklausuler, så hvad du laver i din fritid, har sygehuset nok ikke noget i mod.

Når du skal markedsføre dig, så er Adwords ideelt til de services, som du vil du gerne vil tilbyde. Det kan du læse mere om her: http://www.booking-innovation.dk/da-DK/Online-marketing/Hvad-er-Adwords.aspx

Hvis du vil indsætte et billigt men brugervenligt bookingsystem på din hjemmeside, kan du bruge Supersaas.dk, som mange massører mm bruger.

Mvh

Holger

Tilmeldt 31. May 13
Skrevet kl. 12:34
Hej Holger
Tak for din respons.
Tak for linket. Det vil jeg kigge nærmere på.
Der er ingen konkurrenceklausuler og det er strengt nødvendigt at jeg fortsat arbejder mens jeg videreuddanner mig. Kan ikke undvære den faste indtægt endnu.
Der er mange om buddet, men jeg føler bare så meget for det og tror på det. Så jeg må give det en seriøs chance.

Med venlig hilsen Lotte
Tilmeldt 8. Oct 13
Skrevet kl. 17:51

Hej Lotte

Meget kort, så er jeg speciallæge og har certificering indenfor laserbehandlinger.

Jeg kender jo ikke så meget til din baggrund, men jeg kunne måske komme med lidt interessant inspiration, hvis du er åben for at justere lidt på dine koncepter. Jeg er klar over at penge ikke er alt, men det er nok som "holger" beskriver at du er på vej ud i et område med meget arbejde og pengene så som så...

Du kan skrive en email eller ringe mig på 29878813 hvis det skulle have interesse

Tilmeldt 22. Oct 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:55

Jeg har fulgt med i debat, er selv sygeplejerske og kunne måske godt tænke mig at blive inspireret i forhold til koncepter..

Kan jeg evt. skrive til til en email adresse?

Tilmeldt 8. Oct 13
Skrevet kl. 12:44

Ja det kan du

tykrist@gmail.com

Men skal jeg være helt ærlig så kræver det nok et lille tlf opkald, da mail korrespondance hurtig kan blive tidsrøvende på mange returspørgsmål.

Ellers bare skriv hvis du foretrækker det...

Tilmeldt 24. May 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:29

Hej.
Ved ikke om det aktuelt. Det er gammel opslag :-)
Jeg er sygeplejerske og interreseret i laser behandlinger. Er det noget du stadig kan hjælpe med ?
Med venlig hilsen
Elena

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)