Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Selvstændig sygeplejerske

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. May 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er sygeplejerske, men drømmer om at blive min egen chef. Har tænkt på at åbne min egen klinik med sundheds- og kostvejledning. Det kræver noget videreuddannelse, som jeg er villig til at tage. Er der nogen der har erfaring med om der er et marked for dette? Har også tænkt i alternative baner, måske en kombi af mindfullness og massage. Nogen der har erfaringer?
Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 619
Fra  År Skrevet kl. 08:20

Hej Lotte

Kommer ikke selv fra den branche, men kan give lidt generel feedback.

Sundheds- og kostvejledning eller mindfullness og massage er ligesom tømrer. Der er mange om buddet, og der er lav indtrængningsbarriere. Det betyder hård konkurrence, og det sker ofte på prisen.

Sideløbende med din videreuddannelse, vil jeg derfor foreslå, at du aktivt udvider dit netværk for at have et godt udgangspunkt for at blive selvstændig. Du kan evt. i starten arbejde som sygeplejerske på deltid, og så have fokus på din virksomhed i fritiden. Jeg har ikke hørt om det og forventer ikke, at sygeplejesker har konkurreceklausuler, så hvad du laver i din fritid, har sygehuset nok ikke noget i mod.

Når du skal markedsføre dig, så er Adwords ideelt til de services, som du vil du gerne vil tilbyde. Det kan du læse mere om her: http://www.booking-innovation.dk/da-DK/Online-marketing/Hvad-er-Adwords.aspx

Hvis du vil indsætte et billigt men brugervenligt bookingsystem på din hjemmeside, kan du bruge Supersaas.dk, som mange massører mm bruger.

Mvh

Holger

Tilmeldt 31. May 13
Skrevet kl. 12:34
Hej Holger
Tak for din respons.
Tak for linket. Det vil jeg kigge nærmere på.
Der er ingen konkurrenceklausuler og det er strengt nødvendigt at jeg fortsat arbejder mens jeg videreuddanner mig. Kan ikke undvære den faste indtægt endnu.