Afh. af hvilken garanti du har på den er der flere måder de løser det på.
Bring ind, du sender til dem, de fixer og sender tilbage.
CRU, hvis det er en del som der er let at skifte, sender de en ny til dig, og du sender den anden retur gratis.
Og så har de Onsite, de kommer og fixer hos dig.
Jeg har haft en sag hvor jeg var utilfreds i starten. En kunde havde bare tabt en tast, det ville de ikke tage på garantien, da jeg så den var jeg hellere ikke i tvivl(Læs den var ikke "BARE" faldet af.) Størstedelen at mit salg er Lenovo, og det er der en grund til!
Selvfølgelig er ikke alle deres supportere ikke lige flinke alle sammen, men vi kan alle få det forkerte ben ud af sengen en enkelt dag eller to, det har hidtil altid løst sig efter lidt høflig snak.
Jeg vil ikke betale mere, jeg har massere at bruge mine penge på og jeg giver bare ikke 8000 - 10000 kr for en bærbar, så hellere købe en til 4000 kr og udskifte den hvert 2-3 år.