Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Egen hjemmeside?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Nov 12
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'ere! :)

En ven og jeg har startet en webshop der hedder ''Marjili Jewelry'' Vi sælger håndlavede shamballa armbånd. Men det jeg gerne vil til er vores hjemmeside

http://marjili.bigcartel.com - Skal vi ikke have en mere ''professionel'' hjemmeside, det er begrænset hvad vi selv kan lave og redigere på det her fra ''Bigcartel'' Jeg kunne også tænke mig at have reklamer/annoncer på vores hjemmeside, som vi evt. selv kunne tjene en lille skilling på, hvordan gør vi det? :)

Vi er i gang med at lave armbånd (vi har bestilt og fået perler osv. hjem fra Kina) og vi sælger lidt til vennerne herhjemme og regner med at nå lidt længere ud og sælger til andre. Vi har også en facebook side.

Tak på forhånd! :-)

Tilmeldt 31. May 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:30

Det ville nok være bedst hvis i satte jer ned og egentlig fandt ud af hvad i gerne vil, både med jeres armbånd og hjemmeside. At begynde at tænke på reklame penge allerede nu, er måske ikke så smart hvis i gerne vil sælge armbånd.

Så er det måske bedre i fokusere på jeres produkter, og en hjemmeside der repræsentere jeres produkter på bedst mulige vis.

Men jo, det ville klar være mere professionelt at få en webshop, eller måske en side hvor i præsentere jeres produkter som en "identitet" for jeres mærke/produkt.

Held og lykke med det!

Tilmeldt 30. Nov 12
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 21:36

Men hvem kan vi få til at lave sådan en hjemmeside til os, som repræsentere os, og vores produkter? Hvad koster det? :-)

Tilmeldt 19. Jun 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 18:35
Hej Theis.
Skriv lige til mts@secrethost.dk. Jeg kan hjælpe jer. Mvh Morten
Fra Hjørring
Tilmeldt 28. Apr 13
Indlæg ialt: 147
Fra  Priverv Skrevet kl. 18:41

Hejsa - jeg har sendt dig et super tilbud vha. jeres kontakt-formular på jeres hjemmeside. God dag!

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 587
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 19:02

TheisHansen:

Men hvem kan vi få til at lave sådan en hjemmeside til os, som repræsentere os, og vores produkter? Hvad koster det? :-)

I kan også oprette opgaven på Freelancer:

http://www.amino.dk/freelancer/home.aspx

Så får i en masse bud.

Jeg synes i øvrigt, det er en dårlig strategi at sætte reklamer på jeres hjemmeside, hvis formålet er at sælge et produkt. For det første, hvis i ikke har så mange besøgende, så kommer et ikke til at give noget. For det andet, så sender i kunderne væk fra siden.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)