Hej Amino'er Det er ved at være noget tid siden sidst. Det skyldes hovedsageligt at firmaet sprang i luften, fra den dag jeg fik opsat en Google Adwords kampagne, hold da magle, sikke en fest. Nu er vi så nået dertil, hvor jeg bruger en del tid på at rykke vores kunder, jeg har heldigvis, indtil videre, kun haft en enkelt der måtte videre til inddrivelse hos advokat, men jeg må vel forvente at mængden af rykkere, stiger propotionalt med mængden af kunder. Og nu til sagen: Jeg hørte nogle tale om, at de havde fået installeret en app på deres Iphone, der gav kunderne mulighed for at betale på stedet. Ikke via Visa/dankort, men simplethen via bankoverførsel. Jeg har aldrig hørt om det, og kan heller ikke finde det nogle steder. Det er primært i forhold til vores udkaldskunder. De betaler en fast pris for udkald aften/weekend, og det er også primært dem der skal rykkes, så sådan en app ville frigive en masse tid for mig. Er der nogle der har hørt om såden en? Natasha |
Hej Natasha.
Der er noget der hedder iZettle, som jeg kender et par stykker som benytter. De er tilfredse nok med det.
Det foregår således, at du har en "dims" som kan tage imod et kort. Den dims, sætter du i numsen på din iPhone, hvorefter kunden kan stikke kortet i, lave en underskrift og godkende det beløb du skriver. Kunden skal ikke skrive sin kode, men en underskrift. (kunden modtager en kvittering pr. mail)
Dem jeg kender er tilfredse med denne løsning, ved ikke om den er brugbar for dig?
Læs mere her: https://www.izettle.com/dk
Håber du finder en løsning.
- Martin