Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man "snyde" youtube?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47151
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

det var ikke fra mig du fik den dårlige karma, men al det snyd på facebook og youtube trækker jo i den grad ned, også for de som har ærlige likes og views, for sådan en som mig, udgår nu efterhånden fra, at det er snyd, og skynder mig hen til en anden ofte, ikke om jeg gider købe hos en der har brugt tid på at prøve at snyde mig - så henvisning via facebook er totalt no-go for mig hvis det er likes der skulle få mig til at spærre øjnene op

Der vil altid være nogen der snyder systemerne og selv om det er interessant - så tror jeg godt jeg forstår nogen mener man skal holde sig væk fra at diskutere snyd og måder til snyd - hvor virkelig den end er - jeg kan så lige sige, at jeg lever lykkeligt på sandheden som var et alternativ du overså Smile

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 14:57

Yassin:

Har tit spekuleret over, om det egentlig ville være muligt at uploade en rigtig populær musikvideo. F.eks. en med Rihanna.

Hvor til man så prøver at opnå et rigtig højt antal views, for så på et tidspunkt at gå ind og redigere i sit upload, og uploade noget helt andet i stedet for, men samtidig holde fast i de views som man fik med Rihanna videoen?

Dette er ikke noget jeg har nogle intentioner om at gøre, vil bare høre om det er muligt.

Yassin .. :) 

Nej det kan du ikke, og din video når heller aldrig at få mange views før den bliver slettet, og din bruger muligvis også ryger sig en tur

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:02

Cookie det interessante er vel bare, at det jo ikke kan kaldes for snyd, hvis det er en tjeneste som youtube vælger at udbyde sine brugere.. Men kan sagtens forstå dine pointer! :)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47151
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:10

det kan det da sagtens, så er det bare Youtube der står bag snyderiet - men det gør de jo så heller ikke

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:15

Der er jeg så uenig. Hvis det var en tjeneste youtube selv udbyder, så er det jo bare en del af deres koncept, og lige for alle der har lyst til at betale for det. Derved ville det ikke være snyd, hvis det var youtube selv.

Det ville svare lidt til at sige, at det ville være snyd hvis et diskotek havde VIP ordninger, hvor folk kunne  hoppe over køen, få de bedste pladser osv. Det er jo heller ikke snyd, men en del af et forretningskoncept, om man så kan lide det eller ej, er noget andet.

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 15:23

Yassin:
Der er jeg så uenig. Hvis det er en tjeneste youtube selv udbyder, så er det jo bare en del af deres koncept, og lige for alle der har lyst til at betale for det. Derved ville det ikke være snyd, hvis det var youtube selv.

Du kan købe en sponsoreret fremhævning af din video, som kan give flere views, men ikke en garanti. Tredjeparts sider sælger views. Det foregår således, at man opretter sig på en af disse sider, smider et link til sin YouTube video, og bruger så point på at få andre brugere til at se videoen. Det får de så point for. Så kan du enten optjene point ved at se andres film, eller købe point. Du får views, men ikke nogen du kan bruge til noget som helst.

Yassin:
Det ville svare lidt til at sige, at det ville være snyd hvis et diskotek havde VIP ordninger, hvor folk kunne  hoppe over køen, få de bedste pladser osv. Det er jo heller ikke snyd, men et del af et forretningskoncept, om man så kan lide det eller ej, er noget andet.

Frem med brysterne, så skal dørmanden nok lukke én ind. Gælder hovedsageligt kun for piger Skype-Giggle.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:26

Jonas:
Frem med brysterne, så skal dørmanden nok lukke én ind. Gælder hovedsageligt kun for piger Skype-Giggle.

Haha. Har ellers nogle helt udmærkede bryster ;) Bliver ofte komplimenteret. 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:35

Har lige fundet en side på nettet, hvor de udbyder forskellige pakker for sådan noget.

Jeg ved ikke helt om jeg tror på det rent faktisk kan lade sig gøre at de kan gøre det, og så for så relativt få penge. Her er et eksempel på en af deres pakker.:

$2189.96

Summary:
2,000,000 Youtube Views (1499.99) Remove
2,000 Youtube Likes (249.99) Remove
2000 Youtube Subscribers (189.99) Remove
500 Youtube Comments (249.99) Remove

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)