det var ikke fra mig du fik den dårlige karma, men al det snyd på facebook og youtube trækker jo i den grad ned, også for de som har ærlige likes og views, for sådan en som mig, udgår nu efterhånden fra, at det er snyd, og skynder mig hen til en anden ofte, ikke om jeg gider købe hos en der har brugt tid på at prøve at snyde mig - så henvisning via facebook er totalt no-go for mig hvis det er likes der skulle få mig til at spærre øjnene op Der vil altid være nogen der snyder systemerne og selv om det er interessant - så tror jeg godt jeg forstår nogen mener man skal holde sig væk fra at diskutere snyd og måder til snyd - hvor virkelig den end er - jeg kan så lige sige, at jeg lever lykkeligt på sandheden som var et alternativ du overså vh |
Yassin:Har tit spekuleret over, om det egentlig ville være muligt at uploade en rigtig populær musikvideo. F.eks. en med Rihanna.
Hvor til man så prøver at opnå et rigtig højt antal views, for så på et tidspunkt at gå ind og redigere i sit upload, og uploade noget helt andet i stedet for, men samtidig holde fast i de views som man fik med Rihanna videoen?
Dette er ikke noget jeg har nogle intentioner om at gøre, vil bare høre om det er muligt.
Yassin .. :)
Nej det kan du ikke, og din video når heller aldrig at få mange views før den bliver slettet, og din bruger muligvis også ryger sig en tur