Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny Affiliate side.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Valby
Tilmeldt 7. Apr 13
Indlæg ialt: 268
Fra  Trendday ApS Skrevet kl. 00:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Amino'er :-)

Så har jeg fået min fodboldside oppe og køre. http://fodboldshow.blogspot.dk

Jeg vil meget gerne høre hvad i synes om den, og hvad der kan forbedres? Er det gode artikler, hvilket indhold skal den mere have?

Mvh

Kasper 

Fra Hillerød
Tilmeldt 20. Apr 10
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 00:54

Forslag: Mindre kaos, eget domæne, bedre info omkring hvad din blog præcist handler om.

Du kan evt. spørge dig selv, hvad du kan tilføre af indhold, som skal få lokket folk ind på din side i stedet for alle de andre sider? Hvad kan du byde på af interessant indhold?

Det var lidt herfra :)

Tilmeldt 30. May 13
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 02:01

Hvis du er seriøs så få eget domain!

Du har kastet dig ud i en nådesløsbranche. Nyheder om fodbold finder vi på alle større aviser samt diverse fodbold specifikke sites. Skal det blive godt handler det om at du opdatere ofte flere gange ugentligt, med nyheder vi ikke læser på bt/sport eller bold.dk.

Designet er ok, men du må ikke gå live med "Her kommer der løbende..." og så ikke mere, drop dem indtil der er rigtigt indhold.

Du virker ung på billedet, fokuser på det. Ung mand blogger og analyserer fodbold, kom med din egen vinkel, prøv ikke at være sportskommentator, så får vi noget friskt nyt vi gider at læse. Det kræver selvfølgelig at du har en journalist/tekstforfatter i dig, men der er mange eksempler på at lidenskaben for en ting har skabt mange tilhængere. Hvis du har noget på hjertet og kan formulere dig rigtigt godt, vil jeg gerne høre en alternativ analyse af AGF vs Horsens.

Fra Valby
Tilmeldt 7. Apr 13
Indlæg ialt: 268
Fra  Trendday ApS Skrevet kl. 08:22

Tak for svaret begge 2 :-)

Jeg vil tage den konstruktive kritik til mig!

Jeg vil gerne skrive en artikel om AGF vs AC Horsens. Og så kan du evt komme med en kommentar inde på siden, når den er færdig. :-)

Ps: Det skal lige siges, at jeg var helt ny i branchen og har jeg ikke fået lavet mig eget domæne. Men nu er jeg kommet så meget ind i det, og laver derfor inden længe mig eget domæne!

Se med på bloggen løbende, og i vil få ting at, at vide om fodbold som i ikke får andre steder! :-) 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)