Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Der skal arbejdes for at få succes i Network Marketing

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas Donbæk:
Nu ved jeg da hvorfor jeg ikke er millionær.. :)

Præcis - for hvis du kunne få 9 andre til også at arbejde 10 timer, så ville du have 100 timers arbejde, og stadig kun selv arbejde 10.

Du ville så stadig få løn for 10 timers arbejde, men provision af 90 timers arbejde.

Det er ikke ensbetydende med, at man bliver millionær, men chancen er da om ikke andet større, når man kan levere 100 timers arbejde om dagen i modsætning til 10. Wink

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Michael:

Så skal du jo nok ikke fortælle dem at de bliver snydt i et Pyramide spil og aldrig får en krone for deres arbejde. Men det ser jo så heller ikke ud til at være et problem for dig.



Hvis du kan finde bare en enkelt ud af de 250.000 partnere, der nogensinde er blevet snydt for en udbetaling, så hører jeg meget gerne fra dig.

Men hvis du får det bedre af at beskylde folk du ikke kender for at have lav moral, så fred være med det.

Det er sikkert god karma i den specielle verden du lever i.

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan I:
Hvis du kan finde bare en enkelt ud af de 250.000 partnere, der nogensinde er blevet snydt for en udbetaling, så hører jeg meget gerne fra dig.

 Har jeg nogensinde påstået at de er blevet snydt for en udbetaling ?. Det er da utroligt at det er lige dig der bliver ved med at finde på ting som jeg skulle have skrevet. Især når man tænker på din egen signatur ( Assumption is the mother of all F***Ups! ) Men det gælder måske ikke dig selv ?.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:
Har jeg nogensinde påstået at de er blevet snydt for en udbetaling ?

Ja, det synes jeg. 

Ellers forstår jeg ikke meningen med denne sætning:

"Så skal du jo nok ikke fortælle dem at de bliver snydt i et Pyramide spil og aldrig får en krone for deres arbejde."

Men lad det nu ligge. Du er sikkert dygtig til det du laver, så det er i orden, at du ikke helt har forstået konceptet i det, vi andre render rundt og laver. Wink  

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 03:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:

Allan I:
Hvis du kan finde bare en enkelt ud af de 250.000 partnere, der nogensinde er blevet snydt for en udbetaling, så hører jeg meget gerne fra dig.

 Har jeg nogensinde påstået at de er blevet snydt for en udbetaling ?. Det er da utroligt at det er lige dig der bliver ved med at finde på ting som jeg skulle have skrevet. Især når man tænker på din egen signatur ( Assumption is the mother of all F***Ups! ) Men det gælder måske ikke dig selv ?.

Hej Michael, er sgu rystet over dine indlæg, DU skriver da direkte at de aldrig får en krone for deres arbejde, så er det da klart at du får den slags svar.

DU skriver også at du er enig med mig, og jeg siger hvad skal vi bruge dit indlæg til...Er det så ikke forståeligt nok at andre der læser med, tolker det som at du i bund og grund godt ved at dit indlæg er irrelevant.

Skriver du i øvrigt lignende tråde når andre folk reklamere for sig selv eller klapper sig selv på skuldrene eller syntes du bare det er slemt når der står pyramidespiller i nakken (ifølge dig)? Modsat dig så læser jeg ikke Kelds indlæg som reklame, men som en gang fornuft krydret med reklame for sig selv. Man kan enten forsøge at lære af dem som har succes og erfaring indenfor MLM eller man kan lytte til folk uden. Personligt ser jeg dette indlæg som at man kan lytte til folk med viden fremfor at lytte til meninger som der er rigtig mange af herinde...

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 08:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan da heller ikke være væk ret længe før debatten er kommet lidt omkring.  Big Smile

Nå jeg så kikker på de indslag og hvad jeg skal svare på så vil som det første takke Jonas for de pæne ord.

Resten er faktisk kun mudderkastning om reklame, pyramidespil om at blive snydt m.m. Det handler ikke om overskriften men mere om hvem der har ret. Den kamp hopper jeg let og elegant over. 

Mht. til de omtalte møder så kan jeg oplyse at i dette tilfælde både gav nye kunder og nye forhandlere plus nogen som overvejer plus nogen som sagde nej tak. 

Derudover var der nogen eksisterende forhandlere som bliv klogere og lærte noget de kan bruge i deres fremtidige arbejde. Hvilket bringer mig hen til at der er mange steder her i livet hvor man ikke får afregning på det man laver. Vi kan bare starte med 9 års skolegang, visse uddannelse og et hav af kursuser. Mange uddannelser kræver faktisk at man betaler for at deltage. Dine forældre har på en måde betalt din skolegang ved at betale skat, så på den måde køre det i ring. 

Bil sælgerens løn bliver ikke betalt af den kunde som ikke køber noget, den bliver betalt at den næste kunde som køber. Er det fer? Nej med sådan er verden nu engang.

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:

Martin Slot:
DU skriver også at du er enig med mig, og jeg siger hvad skal vi bruge dit indlæg til...

Du gætter bare videre Martin ?. Hvor er det lige jeg er enig med dig henne ?. Jeg forstår din forvirring da du jo selv deltager i den slags udnyttelse af folk. Det kan godt være at du kalder det ( Du må lige arbejde gratis idag så du får muligheden for at tjene penge imorgen ) Men jeg kalder det bare svindel. Men sådan er vi jo heldigvis så forskellige.

Beklager, havde læst forkert, så det som værende dit indlæg hvor du var enig, men det var faktisk Allans hvor jeg ikke lige fik set det korrekt. At du kan beskylde mig for udnyttelse er folk er jo helt til grin. DU kender mig ikke hvad fanden er det for en opførsel? At jeg gætter videre hmm jeg fatter ikke din opførsel. Har anmeldt dit indlæg.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)