Hej Thomas |
Tak til alle. Er der nogen der ved hvornår Google opdager vores rettelser :-)
Hej Thomas |
Hej Nikolas Sådan som jeg oplever det, så kan du forvente at der går ca. en uges tid :-) Men jeg har personligt også oplevet at der er gået længere tid. |
Tak :-) |
Nu er vi ned på side 3. Øv øv. Er det fordi Google ikke kan lide den nye side? Synes bare vi har været igennem det hele. Jeg forstår det ikke :-( |
Vi er stadig på bunden af side 2. Og kan ikke komme op. Vores tidligere side var meget mindre end den er nu, og den gang var vi på side 1. Hvor meget hjælper en blog på www.dansave.dk? Er siden programmeret "forkert" eller på en dårlig måde siden Google ikke er så glad for denne hjemmeside fremfor vores tidligere hjemmeside?
|
Hej Nikolas Jeg kan se at du stadig "kæmper" med at få din side op på Google side 1 for "online backup" Men jeg kan også se at du stadig ikke har fået den seo optimeret. Jeg vil give dig 3 tips 1 - du skal arbejde med dine titler på alle dine sider fx "online backup for din hjemmeside, fordi det betaler sig at lave online backup" - altså "online backup" 2 gange i titlen og "online backup" som første ord. 2 - Meget bedre description - lavet ligesom titlen men med lidt andre ord 3 - Artikler med overskrift lavet med "online backup" som første ord, og 2 backlink til dine sider. - Du kan fx lave en blog du skriver på 1 gang ugentlig, og også lave en MenuTab med "Tips" hvor du skriver 6 - 10 artikler på 150 - 300 ord med overskrift indeholdende "online backup" og 2 backlinks. Blot disse 3 tips kan få dig i top 5 på Google Prøv disse tips og send mig en email - så vil jeg gennemse din side. Vil du i den absolutte top på Google - Vil jeg indvitere til en workshop i Nyborg her i efteråret til kun kr 4500 med 20 deltagere hvor vi arbejder med specifikt med din side, og du får garanti for at det virker. Eller en service hvor vi "gør alt for dig og garanterer Google top 3" for kun kr 6000 årligt Eller et selstudie kursus hvor du lærer hvordan du skal gøre og vi garanterer Google top 3 for kun kr 1900,- Send blot i en email her gennem Amino hvis du ønsker at komme i Google Top med en af disse løsninger Hilsen Peder Andersen |
Pancony.dk - Salg - SEO - Markedsføring og Finansiering
GRATIS startpakke på Pancony.dk
Meget simpelt optimer dine sidetitler indholdene de søgeord du vil findes på. Og så igang med at linkbuild. Har du ikke selv netværk så må du desværre betale dig til det. Uden linkbuilding kommer du ingen veje. |