Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nu på side 2 i google Øv øv. Hvorfor?

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)
Fra Kbh
Tilmeldt 4. Jul 10
Indlæg ialt: 315
Fra  Dansave Backup Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle seo eksperter

Efter vi fik lanceret vores nye side røg vi ned på side 2 i google. Vi har altid ligget på side 1 med søge ordet Online backup. Og vi har også altid ligget som nr 2 på side 1 med ordet Remote Backup nu er vi nr 4 på side 1.

Vi har lavet 301 redirect på alle de gamle sider. Vi har mere tekst på den nye side. Alt meta tags osv er kun ændret meget lidt, kun med 3 ord.

Efter vi fik den nye side, var vi de første 2-3 uger stadig på side 1. Nu er vi røget ned på side 2 og vi forbliver på side 2, vi ryger faktisk hver uge længere og længere ned. Vores side hedder www.dansave.dk

Jeg har tænkt på at smide den gamle side på igen, men ved ikke om jeg bliver straffet af google eller om det overhoved vil hjælpe. Det vil også være nedtur fordi den nye side er mere brugerventlig og virker mere professional.

Den nye side har været online sidden den 1/4-2013.

Er der nogen der ved hvorfor?

Fra Gørlev
Tilmeldt 25. Sep 10
Indlæg ialt: 564
Fra  Rohdemedia Skrevet kl. 19:32

Det kan være pga. ændring på siden. Giv den lidt tid, så burde den komme igen. Ellers må i jo bare igang, med at optimere mere. ;)

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 19:38

Hej Nikolas

Hvis i har flyttet jeres side korrekt, kan jeg ikke se noget galt i det - Men Google har lige lavet en stor opdatering, også kaldet Pingvin update (2.0), du tror ikke det kan være den?

Fra Kbh
Tilmeldt 4. Jul 10
Fra  Dansave Backup Skrevet kl. 19:57

Ja jeg håber på vi kommer op igen.

Tja det kan godt være det har noget med denne Pingvin update (2.0). Men vi har aldrig være påvirket at disse Pingvin og Panda updates fra Google før.

Fra Kbh
Tilmeldt 4. Jul 10
Fra  Dansave Backup Skrevet kl. 19:58

Simon Rohde Nielsen:

Det kan være pga. ændring på siden. Giv den lidt tid, så burde den komme igen. Ellers må i jo bare igang, med at optimere mere. ;)

Hvordan skal optimere mere ? mere tekst på siden eller tænke du på noget andet?

Fra Gørlev
Tilmeldt 25. Sep 10
Indlæg ialt: 564
Fra  Rohdemedia Skrevet kl. 20:00

Linkbuilding, men også mere tekst på siden, intern linkbuilding er også en god ide, at se om i kan gøre bedre. 

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 20:59
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Overvej, om det er smart at have alt det her indekseret:

Få rettet linket til jeres forside - det er lavet forkert (går til /index.php)

Du bør også sikre 301 redirect af de gamle URLs som for eksempel: dansave.dk/billig-online-backup.php

Ingen af delen er indgangen til "perleporten", men det basale skal først og fremmest være i orden.

Fra Kbh
Tilmeldt 4. Jul 10
Fra  Dansave Backup Skrevet kl. 21:19

Hej Thomas

Tak fordi du gad og bruge tid på at kigge lidt på vores side. Vi havde slet ikke opdaget  at der var gamle URLs som ikke var 301 redirecet plus det med at vores logo går til index.php . Smile

Med hensyn til backup01.dansave.dk skal jeg lige finde ud af hvordan man fjerner indekserering. Kan dette (backup01.dansave.dk) virkelig skade vores placering i google?

Fra Kbh
Tilmeldt 4. Jul 10
Fra  Dansave Backup Skrevet kl. 21:20

Og tak til alle jer andre også fordi i gad og komme med gode inputs Smile

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 23:13

Nikolas Ottas:
Med hensyn til backup01.dansave.dk skal jeg lige finde ud af hvordan man fjerner indekserering. Kan dette (backup01.dansave.dk) virkelig skade vores placering i google?

Sæt "noindex,follow" på alt på subdomænet.

Ligefrem skade er nok så meget sagt, men det er jo en del af resultatet på en site:dansave.dk søgning, og det er primært "tynde sider". Det gavner i hvert fald ikke!

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)