Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Godt SEO podcast?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Middelfart
Tilmeldt 11. Apr 13
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Henrik Frydenborg Hansen:

Anders Saabye:

Hej alle aminoer!

Jeg har i løbet af de sidste par måneder lyttet til mange podcasts omkring online markedsføring.

Lyder godt. Har du mulighed for at nævne nogle at disse markedsførings podcasts du har fundet interessante?

Jeg er stor fan af Smart Passive Income og Antphilosophy. Udover det, kan jeg ville andet end at anbefale Niche Pursuits, Pottercut og the sales lion. Jeg skal også snart i gang med IBM og Mark Mason. :-)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Mar 09
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 09:42

Mikkel - Jeg skal lave et europæisk podcasterpanel på podcastingdelen af NewMediaExpo i Las Vegas i Januar. Måske var det noget for Webmasterradio - hvem står for det?

Vil du selv lave lyd eller video, så få hjælp på http://podconsult.dk/butik

Fra Middelfart
Tilmeldt 11. Apr 13
Skrevet kl. 09:45
Hvis du nogensinde går i gang med The Sales Lion (Det hedder rigtigt Mad Marketing, hans blog hedder The Sales Lion), skal du vide, at det lyder en smule "useriøst" i starten, men han deler virkeligt ud af guldklumper, så du skal bare vænne dig til, at han snakker ret hurtigt osv. :-)
Tilmeldt 26. Mar 13
Indlæg ialt: 114
Fra  http://coolwatch.dk Skrevet kl. 09:52

Hej Anders,

Tænk at der er så meget godt podcast på nettet, troede bare jeg havde været heldig at finde potter (som jeg holder af). Jeg er ret imponeret over hvor mange gode inputs der er kommet. Super du lavede denne tråd nu må jeg også brænde en del timer af og undersøge de indkomne forslag nærmere :-).

Bliver lærerigt :-).

Interim løsninger og økonomisk sparring - http://okonomiplus.dk/

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 09:58

Anders Saabye:
Okay mange tak! Så har jeg vist mange timers podcast foran mig :-)

Jeps, og der gemmer sig faktisk meget guf i Strikepoint. Mine gamle medværter Jason og Dave er iøvrigt temmelig morsomme og underholdende.

Vi har haft godt 3 millioner downloads af vores programmer til dato - lidt skræmmende, når man tænker på hvor meget fucked up pjat der er undervejs hehe

Fra Middelfart
Tilmeldt 11. Apr 13
Skrevet kl. 10:34
Ja, podcasts er super lærerige - og en genial løsning, når man laver no-brainer-arbejde som f.eks. at gå til skole, løber en tur osv. :-)
Fra Middelfart
Tilmeldt 11. Apr 13
Skrevet kl. 10:36
Mikkel deMib Svendsen:

Anders Saabye:
Okay mange tak! Så har jeg vist mange timers podcast foran mig :-)

Jeps, og der gemmer sig faktisk meget guf i Strikepoint. Mine gamle medværter Jason og Dave er iøvrigt temmelig morsomme og underholdende.

Vi har haft godt 3 millioner downloads af vores programmer til dato - lidt skræmmende, når man tænker på hvor meget fucked up pjat der er undervejs hehe

Hehe:-) Jeg glæder mig i hvert fald til at høre det:-)
Side 2 ud af 2 (17 indlæg)