Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Online tekstforfatter i Sverige - hvem er bedst?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 648
Fra  Webbureauet ComboWeb ApS Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Vi skal i Agera have skrevet en masse tekster på svensk og derfor søger vi en freelance tekstforfatter eller oversætter.

Der er ikke blot tale om en simpel oversættelse fra dansk til svensk. Skribenten skal læse korrektur på eller skrive svenske tekster, som virker online - optimeret for konverteringer, SEO og den slags, sådan at vores svenske hjemmeside står knivskarpt og professionelt.

Er du den tekstforfatter vi søger? Eller kan du anbefale nogen?

Skriv her i tråden, send en privat besked eller send mig en e-mail på martin snabela agera.dk.

På forhånd mange tak for alle input.

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu ved jeg ikke om I er nye her på Amino - men I kunne overveje at slå opgaven op på Freelancer - det er sted mange bruger til at søge kvalificerede hjælpere. Det er vist sådan noget I også arbejder med - Freelancer er bare bredere men man kan indgrænse ved at beskrive opgaven godt. God fornøjelse.

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 614
Fra  JatilROI Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin.

Du er velkommen til at kontakte os.

Vi tilbyder oversættelse og online markedsføring i flere lande, her i blandt Sverige.

Vi benytter freelance tekstforfattere/ oversættere i de respektive lande. De arbejder alle til dagligt med online markedsføring og har som minimum en grundlæggende forståelse for SEO og SEO tekster.

Mvh.

Johannes

Fra København
Tilmeldt 26. Nov 12
Indlæg ialt: 45
Fra  Medier & Co Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Lad mig foreslå Elance.com som alternativ, hvor du har mulighed for at beskrive den konkrete opgave og indhente gode tilbud/finde dygtige freelancere

Jeg har selv benyttet det og synes det fungerer godt, når man skal finde udenlandske tekstforfattere. 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)