Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Prestashop indkøbskurv

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. May 13
Indlæg ialt: 31
Fra  Golfdirekte.dk Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Har set en lille detalje omkring bestillingsproceduren i min webshop, som irriterer mig. Det drejer sig om at når man har lagt noget i kurven, er gået til kassen, har indtastet sine informationer via hurtig handel, så skal kunden trykke "gem" via den grønne knap, gør man ikke det, bliver betalingsmåder ikke synlige - se  her http://golfdirekte.dk/quick-order

Er det helt normalt og sådan prestashop systemet er sat op til at fungerer, eller bør jeg få det rettet? Jeg kan frygte at hvis man som kunde glemmer at gemme sine oplysninger og så ikke kan få nogle betalingsmuligheder, så smutter man bare igen.

Mvh

Thomas

Fra Greve
Tilmeldt 30. Jun 11
Indlæg ialt: 221
Skrevet kl. 15:04

Problemet er jo at denne "Gem" knap sender en request til databasen, så orden kan komme videre. Hvis du sletter denne knap vil du have et større problem, da du så ikke kan få ordre. Jeg tror dog sagtens du kan få kodet et modul, hvor den hele tiden gemmer det.

Tjek min personlige side, hvor mine fotografier kan ses: Alexanderleo

Tilmeldt 29. May 13
Fra  Golfdirekte.dk Skrevet kl. 17:57

Ja det var lidt det jeg frygtede jeg skulle ud i. Jeg syntes bare at have set det anderledes hos en anden prestashop webshop, men måske de havde fået lavet deres helt egen tilretning.

Mvh

Thomas 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:26

Jeg har haft samme "problem" og gerne ville gøre betalingsprocessen så enkelt som muligt.
Derfor købte jeg Canin's OPC modul. Og det har jeg ikke fortrudt!
Checkout processen er blevet meget forenklet, og der et ingen overflødige knapper. Og du kan tilpasse den hvilke muligheder du gerne vil have kunden skal tage stilling til.

Tilmeldt 29. May 13
Fra  Golfdirekte.dk Skrevet kl. 18:46

Hej Jan

Ja det kan jeg da godt se (har lige tjekket dit bestillingssystem), det er jo meget bedre! Hvad gav du for det modul og var det besværligt at implementere?

Mvh

Thomas

Fra Greve
Tilmeldt 30. Jun 11
Skrevet kl. 19:13

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:40

Jeg tror det kostede omkring 700 kr. inkl. Support og opdateringer. Man kan vidst godt fravælge support og spare lidt penge der.
Jeg havde ingen problemer med at installere det. Ganske nemt.

Tilmeldt 29. May 13
Fra  Golfdirekte.dk Skrevet kl. 21:48

Takker for hjælpen begge to. Tror jeg vil prøve at kigge lidt nærmere på den mulighed.

Mvh

Thomas

Fra Greve
Tilmeldt 30. Jun 11
Skrevet kl. 22:28

Vil lige sige, hvis du køber med support får du 1 års gratis update. Prestashop 1.6 udkommer nok i slutningen af 2013, og en stabil version vil nok være omkring et år. Så hvis du køber med support kan du nok få OPC modulet til 1.6 helt gratis, hvis canin laver de. Det gør han nok :)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)