Hejsa jeg er igang med at skrive eksamens opgave om ulemperne ved Facebookmarkedsføring. Som vi alle ved, er det efterhånden blevet et must for virksomheder, at markedsføre sig via de sociale medier, da det er en hurtig, effektiv og billig måde, at nå ud til brugerne - men det er det kun fordele som er forbundet med denne form for markedsføring?
Jeg søger interessante artikler om fordele og ulemper forbundet med Facebook Marketing. Hvis nogen af jer selv har siddet i situationer hvor i er blevet udstillet, eller på andre måder udfordret via Social Media Marketing, vil jeg meget gerne høre nærmere!
Den virale effekt er jo både en fordel og en ulempe, når det kommer til så komplekst et fænomen som sociale medier - hvis du skulle komme i en situation, hvor du udtaler noget upopulært, kan det hurtig tage fart.
Jeg sælger også lidt kufferter og rejseudstyr hos RejseGear.dk
Jeg ved nu ikke, om det er en decideret ulempe, jeg ser det i højere grad som om, at der medfølger en række udfordringer. Det stiller større krav til virksomhederne, at man skal være på hele tiden, sørge for at man ikke dummer sig osv.