Hej Amino Jeg søger inspiration til eksportører af E cigaretter, fra EU til DK. (Tør ikke Kina) Er der nogen, der kender til producenter/exportører, med troværdighed og gode priser? MVH Rikke |
Anyone? :)
Hej Amino Jeg søger inspiration til eksportører af E cigaretter, fra EU til DK. (Tør ikke Kina) Er der nogen, der kender til producenter/exportører, med troværdighed og gode priser? MVH Rikke |
Hej Rikke Så vidt jeg ved kommer samtlige e cigaretter fra Kina. Vi sender selv omkring 1000stk. til Danmark hver måned og har gjort det i snart 2 år og jeg har aldrig haft problemer med kvaliteten eller returnerede varer. Vi er selvfølgelig omhyggelige med at tjekke dem inden vi sender og vælger også selv hvilken leverandør vi bestiller delene fra som derefter bliver samlet på fabrikken. Mvh Lars Kristensen |
South China Trading Ltd. Tilbyder vores årelange erfaring til seriøse Aminoer der overvejer Produktion i Kina.
Hej Lars :) Tak for dit svar... Er det nogle som eventuelt også kunne blive sendt til mig? :) Mvh Rikke |
Hej Rikke Det kan du tro det er. Kan du ikke sende mig en email, så kan jeg sende nogle billder af de modeller vi har i øjeblikket og finde ud af hvilke priser vi kan tilbyde. Mvh Lars Kristensen |
South China Trading Ltd. Tilbyder vores årelange erfaring til seriøse Aminoer der overvejer Produktion i Kina.
Hej Rikke Det kan jeg hjælpe dig med! Jeg har sendt dig en PB og ellers kan du sende mig en email på mm@mooreinvest.dk for at hører nærmere.! |
Kære Lars... Jeg mangler din mail adresse ;) |
Der er ikke nogen grund til, at frygte kineserne. Gør man sit forarbejde godt er der ikke nogen slinger i valsen. Kan anbefale dig at tage et kig på producenterne Joyetech og Innokin som er kvalitets mærker. |
Brug for hjælp til WordPress? eller mangler du en professionel hjemmeside? - https://prestawise.dk
Problemet er bare, at det er meget store ordrer man minimum skal bestille hjem... det kan jeg slet slet ikke :/ |
Ingen arme ingen småkager ;-) he he Held og lykke |