Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Domæne navn vises to gange?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Greve
Tilmeldt 30. Jun 11
Indlæg ialt: 221
Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Men burde siden så ikke blive opdateret? Jeg har lige ændret alle mine indlæg, samt sider. Der står stadigvæk "Alexanderleo" efter om, referencer osv. oppe i tabben i browseren. Dette har da ikke noget med Google at gøre, eller har det?

Tjek min personlige side, hvor mine fotografier kan ses: Alexanderleo

Fra Roskilde
Tilmeldt 18. Apr 08
Indlæg ialt: 251
Fra  Skjoldby & Co ApS Skrevet kl. 13:00

Alexander:
en burde siden så ikke blive opdateret? Jeg har lige ændret alle mine indlæg, samt sider. Der står stadigvæk "Alexanderleo" efter om, referencer osv. oppe i tabben i browseren.

Jo den burde slå igennem med det samme (med mindre du har noget caching slået til - og det tvivler jeg på).

Det lader til det tema du bruger ikke bruger Wordpress' standard titel funktion.

Start med at tage en backup. Gør herefter således:

1. Gå ind i Udseende > Editor

2. Find filen header.php

4. Find den linje hvor der står <title><?php enellerandenfunktion() ?></title> og erstat den med <title><?php wp_title(''); ?></title>

Klik gem.

Fra Greve
Tilmeldt 30. Jun 11
Skrevet kl. 13:05

Inden jeg gør det har jeg faktisk et problem. Efter jeg opdaterede mit tema for leden får jeg denne besked i SEO pluginnet: 

Dit tema indeholder en meta description som forhindrer Wordpress SEO i at fungere optimalt, slet venligst den følgende linie, eller tryk fix it:
<meta name="description" content="<?php if ((is_home() || is_front_page()) && get_opt('_seo_description')) { echo (get_opt('_seo_description')); }else{ bloginfo('description');}?>" />

Problemet er at det ikke løses, når jeg trykker "fiks det". Det må vel være dette jeg skal gøre. Problemet er at jeg ikke kan finde den følgende linie, i editoren..

Fra Roskilde
Tilmeldt 18. Apr 08
Indlæg ialt: 251
Fra  Skjoldby & Co ApS Skrevet kl. 13:13

Det lader til at vi har fundet kilden problemet, men uden adgang til Wordpress bliver løsningen nogle gæt, som i sidste ende kan ødelægge din installation. Jeg har desværre ikke tiden til at fejlsøge på det yderligere, men prøv at tage fat i Kristian Primdal fra Primux Media - han er kvik og har en yderst rimelig timepris.

Fra Greve
Tilmeldt 30. Jun 11
Skrevet kl. 13:59

Jeg fandt teksten i header.php, som jeg valgte ude i højre side. Det er nu slettet og gemt på ny. Jeg oplever dog stadigvæk fejlen med mit SEO plugin. Skal jeg ind og slette nogle cache filer at sted, eller sådan noget?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)