Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Domæne navn vises to gange?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Greve
Tilmeldt 30. Jun 11
Indlæg ialt: 221
Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

jeg har siden: www.alexanderleo.dk

Hvis man laver en site:alexanderleo.dk kan jeg se at ved hver link står der "AlexanderleoAlexanderleo". Jeg har ingen anelse om, hvorfor dette står to gange.

Det eneste sted jeg har skrevet det er i mit SEO plugin fra Yoast(staves?)

Jeg ved dog ikke hvor det andet kommer fra.

Tjek min personlige side, hvor mine fotografier kan ses: Alexanderleo

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 12:05

Det ser ud til at du måske har opsat Yoast SEO indstillingerne forkert.

Her: http://alexanderleo.dk/wp-admin/admin.php?page=wpseo_titles#top#post_types 

Således at der ikke er noget mellemrum her: AlexanderleoAlexanderleo

Her til skal det også siges, at du ikke selv kan kontrollere 100% hvad google vælger at udskrive i det blå link. Min erfaringer, at hvis din title er kort, så lægger Google noget i enden. Men jeg er ikke sikker på deres algoritme.

Fra Roskilde
Tilmeldt 18. Apr 08
Indlæg ialt: 251
Fra  Skjoldby & Co ApS Skrevet kl. 11:01

Jeg vil egentlig foreslå dig at lave individuelle sidetitler på siderne - i stedet for at bruge automatikken i plugin'et. Automatikken bruger jo overskriften på siden, og her skal du fastholde læserens opmærksomhed. Sidetitlen har et lidet andet formål. Den skal du bruge til at tiltrække læseren uden i Google - inden han overhovedet kender dig. Du kan f.eks. få en Call-To-Action ind i sidetitlen - hvilket i mange tilfælde vil være lidt malplaceret i overskriften.

Fra Greve
Tilmeldt 30. Jun 11
Skrevet kl. 13:53

Tilmeldt 9. May 13
Indlæg ialt: 66
Fra  Rasmus-Koelln.dk Skrevet kl. 14:09

Som det også er blevet anbefalet i tråden før, så er det en fordel at lave en manuel titel til hvert eneste indlæg/side. Det gør du under indlægget/siden ved redigering.

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 481
Skrevet kl. 14:13
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Alexander:

Jeg prøver lige igen.

Jeg rettede alle felterne til "%%title%%" på dette link http://alexanderleo.dk/wp-admin/admin.php?page=wpseo_titles#top#post_types

Dog har det stadigvæk ikke haft nogen effekt. Ved i hvad jeg kan gøre?

Der går lige lidt tid fra du har lavet nogle ændringer på en side til Google rent faktisk har besøgt din side igen, og opdateret deres indeks.

Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.

Fra Greve
Tilmeldt 30. Jun 11
Skrevet kl. 11:10

Jamen ville den ikke være ændret, når man er inde på siden? Hvis du går ind på dette link: http://alexanderleo.dk/om/

Vil du kunne se at der står "OmAlexanderleo" oppe i browserens tab. Burde dette ikke være ændret selvom Google måske ikke har set ændringen?

Fra Roskilde
Tilmeldt 18. Apr 08
Fra  Skjoldby & Co ApS Skrevet kl. 11:30
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg vil nu stadig anbefale dig at skrive dine egne sidetitler, frem for at sætte din lid til automatikken. I Wordpress admin'en går du ind på den enkelte side (eller indlæg). Under teksteditoren kan du finder du afsnittet Wordpress SEO og her kan du skrive din egen titel til den pågældende side.

Hvis ikke Wordpress SEO feltet er synligt, så gå helt op i toppen af siden, under og fold skærmindstillinger ud. Her kan du vælge at synliggøre Wordpress SEO.

Fra Greve
Tilmeldt 30. Jun 11
Skrevet kl. 11:36

Så jeg skal faktisk bare skrive det der skal stå i stedet for det lidt gennemsigtige?

Fra Roskilde
Tilmeldt 18. Apr 08
Fra  Skjoldby & Co ApS Skrevet kl. 11:40

Lige netop :-)

Og husk at du behøver ikke kalde sidetitlen præcis det samme som menupunktet. Udnyt at du har de her ca. 70 tegn at gøre godt med.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)