Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

WP fejler ved opdatering af theme.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 08:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Jeg har købt et theme, som jeg selv har installeret uden problemer, jeg har opdateret dette 2 gange via admin uden problemer.

Nu har jeg så fået en ny opdatering som ikke vil gå igennem. Der kommer ingen fejl andet dette her

Failed to connect to FTP Server designyou.eu:21

Er der nogen her da kan se hvad jeg evt gør forkert eller hvad dette kan skyldes. Jeg har søgt på google men finder ikke svaret der.

MvH
Allan

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2178
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 08:55
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 08:57

Lucas - Hosting4Real:
Ved en søgning på google, fandt jeg massere tråde om det - f.eks, det allerførste:

Det gjorde jeg også men de er gamle og jeg kan ikke se hvad problemet kan være, har også hørt i mit netværk.

Jeg har netop prøvet med et plug som gav samme problem, så det må være min server der laver problemet.

Det giver bare ikke mening når det har virket uden problemer?

/allan

Tilmeldt 17. Jul 12
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 09:04

DesignYOU:

Lucas - Hosting4Real:
Ved en søgning på google, fandt jeg massere tråde om det - f.eks, det allerførste:

Det gjorde jeg også men de er gamle og jeg kan ikke se hvad problemet kan være, har også hørt i mit netværk.

Jeg har netop prøvet med et plug som gav samme problem, så det må være min server der laver problemet.

Det giver bare ikke mening når det har virket uden problemer?

/allan

Har du prøvet at kontakte din host? Kan være de har ændret nogle indstillinger.

Og de links ovenfor er måske gamle, men problemet har ikke ændret sig siden de er skrevet - problemet ligger i den ikke kan tilgå FTP serveren, som fejlen også pænt beskriver.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 09:07

Lucas - Hosting4Real:
Har du prøvet at kontakte din host? Kan være de har ændret nogle indstillinger.

De skal lige vågne men ja det er på min liste :)

Lucas - Hosting4Real:
Og de links ovenfor er måske gamle, men problemet har ikke ændret sig siden de er skrevet - problemet ligger i den ikke kan tilgå FTP serveren, som fejlen også pænt beskriver.

Ja men hvorfor skulle jeg gennemgå alt disse "gamle links" hvis der var kommet et nemt fix i mellemtiden? Som du kan læse skriver jeg det har virket hele tiden så det må være min host der har lavet ændringer.

Men tak for hjælpen :)

/allan

Tilmeldt 17. Jul 12
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 09:11
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

DesignYOU:

Ja men hvorfor skulle jeg gennemgå alt disse "gamle links" hvis der var kommet et nemt fix i mellemtiden? Som du kan læse skriver jeg det har virket hele tiden så det må være min host der har lavet ændringer.

Men tak for hjælpen :)

/allan

Du behøves skam ikke gennemgå alle 4 - problemet kan opstå grundet af forskellige årsager, og istedet for at lave 'endnu' en trådinternettet, om et problem, som mange mange andre har oplevet, så kunne man vel altid bruge 5-10 minutter at gennemgå de 4 links, og muligvis faktisk finde en løsning, og så vente nogle timer, til at ens host svare en.

Der er mange andre der har haft problemet, og tror skisme 90% af dem har fundet en løsning på det ofte, med de info der er på nettet. så burde du også kunne! Smile

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 09:16
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Lucas,

Jeg er taknemmelig for den hjælp du giver ;)

Lucas - Hosting4Real:
Du behøves skam ikke gennemgå alle 4 - problemet kan opstå grundet af forskellige årsager, og istedet for at lave 'endnu' en tråd på internettet, om et problem, som mange mange andre har oplevet

Nu oprettede jeg ikke denne tråd for at få hjælp til at bruge google, Den del har jeg styr på:)så hvis dette er din holdning kan du ikke bestille andet her på Amino end at råde folk til at bruge google, der oprettes mange tråde her hver dag hvor svaret er meget nemmere at finde.

MvH
Allan

PS vi lader den ligger her smil:)

Tilmeldt 17. Jul 12
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 09:18
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

DesignYOU:

Hej Lucas,

Jeg er taknemmelig for den hjælp du giver ;)

Lucas - Hosting4Real:
Du behøves skam ikke gennemgå alle 4 - problemet kan opstå grundet af forskellige årsager, og istedet for at lave 'endnu' en tråd på internettet, om et problem, som mange mange andre har oplevet

Nu oprettede jeg ikke denne tråd for at få hjælp til at bruge google, Den del har jeg styr på:)så hvis dette er din holdning kan du ikke bestille andet her på Amino end at råde folk til at bruge google, der oprettes mange tråde her hver dag hvor svaret er meget nemmere at finde.

MvH
Allan

Min holding er folk skal prøve selv :)

Hvis du har haft et problem med at finde dit svar på google i de 163.000 resultater der findes - så undskylder jeg da mange gange!

Hav en rigtig dejlig dag Geeked

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 09:27
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Lucas - Hosting4Real:
Min holding er folk skal prøve selv :)

Du læser tydeligvis ikke hvad jeg skriver men her skal jeg så lige citere :

"har også hørt i mit netværk. Jeg har netop prøvet med et plug som gav samme problem, så det må være min server der laver problemet."

Når nu du åbenlyst ikke har noget at lave så prøv du gennemgå mine indlæg, se hvor mange jeg har oprettet, jeg er ikke den der bare opretter et indlæg fordi jeg ikke lige kan finde et svar, derimod har jeg hjulpen mange mennesker her på Amino også dem hvor svaret kan findes på google.

Så måske din holdning ændre sig en smule når du når over de 1000 indlæg Geeked

Hav en god dag lad os så lad den ligge her.

/allan

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 12:08
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

DesignYOU:

Failed to connect to FTP Server designyou.eu:21

Nu ved jeg ikke hvor din side er hostet henne. Men rigtig mange hosting firmaer, sætter ikke rettighederne på serveren, så de er optimale til WordPress brug.

Der er nemlig forskel på rettigheder på filer som er uploadet via FTP, og så serveren eller WordpRess har installeret.

Det er noget med at PHP brugeren ikke har fil skriverettigheder.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)