Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Programmer med surveys eller video?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København K
Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 522
Fra  Bella Borsa Skrevet kl. 00:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en idé til mit første projekt, men jeg skal bruge noget, som giver lidt udbytte...

Jeg ved, at der i USA er masser af sider med programmer, der tilbyder penge for brugerundersøgelser eller hvor brugerne skal se en video. Undersøgelser vil være perfekt.

Umiddelbart har de affiliate sider jeg har kigget på her fra Danmark ikke haft sådan nogle tilbud.
Er det ikke udbredt i Danmark eller hvordan ligger det med det?

Jeg skal bruge noget nemt for brugerne at foretage sig for at få adgang til noget på mit projekt via en Content Locker, som samtidig giver lidt penge til mine samarbejdspartnere og jeg.

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 01:22

Der er faktisk ret mange muligheder for at tvinge folk til at udfylde surveys, deltage i en konkurrencer, tilmelde sig nyhedsbreve eller foretage et affiliatekøb i Danmark. Det kræver blot, at du har mulighed for at programmere op i mod de forskellige affiliatenetværkers API. Måske findes der et Wordpress-plugin, du kan bruge, men det er ikke et jeg kender.

Her er nogle af de affiliatenetværk, du kan bruge til dit projekt, hvor det er muligt at trække data ud:

www.partner-ads.com/dk

www.euroads.dk

www.adservice.dk

Hvis du vil kigge nærmere på de andre affiliatenetværk der findes i DK, kan du gå i gennem denne liste over affiliatenetværk. Jeg ved dog ikke om de tilbyder dataudtræk.

Tag et kig forbi Casper Schneidereits blog for at få mere viden om hvordan du kan programmere dig ud af det. Han har lavet et blog indlæg hvor han demonstrerer hvordan du henter data fra Adservice.

Inden du benytter de forskellige affiliateprogrammer, kan det være en god idé, at tjekke, om de er med på din idé, så du ikke senere kommer til at miste kommission fordi det pågældende program ikke tillader incentives/cash-back. Om de forskellige affiliateprogrammer tillader incentives/Cash-back, kan du se under de respektive programmer. Hvis du er i tvivl, så tag kontakt til affiliatenetværket eller det enkelte program.

Fra København K
Tilmeldt 23. Nov 12
Fra  Bella Borsa Skrevet kl. 09:20

Tak for det, Bjarke.

Jeg prøver at kigge på dem, du nævner her.

Til content locker delen bruger jeg Content Lock Pro, så der skal ikke programmeres ret meget på den front. :)

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:14

Har du i øvrigt overvejet at sælge adgang til dit indhold, i stedet for at bruge affiliate marketing som betaling?

Det er højst sandsynligt ikke meget sværere at få folk til at betale med penge for dit indhold, end at få dem til at gennemføre en lead-registrering på et affiliateprogram. Det kan faktisk vise sig, at det er lettere, men det afhænger af dit produkt og din målgruppe.

Fra København K
Tilmeldt 23. Nov 12
Fra  Bella Borsa Skrevet kl. 14:50

Det er ikke en mulighed, da hele princippet med indholdet på min side er, at det ikke skal koste penge for brugerne, men stadig give en lille skilling til mine samarbejdspartnere og mig.

Men tak for forslaget. :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)