Mit spørgsmål er meget kort og præcist - men ikke nødvendigvis let ;-)
Hvilken 'font-family' skal jeg bruge for at få den skrifttype, der minder mest om nedenstående? Den skal bruges som skrifttype til mine overskrifter på min WordPress side :-)
Hvis du går ind på whatthefont.com, så kan du uploade ovenstående billede, og så kan du finde ud af, hvilken font der er tale om :)
Tak, det har jeg prøvet - og som Mark skriver, så får jeg også 'Allumi Std Light", men jeg tror ikke, at jeg kan bruge den som font-family på min WordPress hjemmeside, så jeg leder efter, hvilken font-family, jeg skal bruge :-)
Men du har misforstået font-family, det hjælper ikke meget at du finder den rigtige font, hvis den besøgende på siden ikke har fonten vises den ikke korrekt.
I CSS er det sådan det fungere: font-family:"Times New Roman",Georgia,Serif;
Times er den specifikke font man vil bruge, hvis den ikke er på den besøgendes computeren bliver det georgia i stedet og hvis ingen af dem findes bliver det den browseren bruger som standart font hvis den skal være med fødder.
Hvis du vil bruge en speciel font skal du kigge på bla. google webfonts, her downloades skrifttypen til den besøgendes computer, så den altid vises rigtigt.