Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny webshop - hvordan kommer salget igang

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 29. May 13
Indlæg ialt: 7
Fra  Estellos Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg importerer håndlavede smykker fra Italien (Murano glassmykker) af mærket MOESI som er kendt i Italien. Jeg har lavet en hjemmeside hvorfra jeg gerne vil sælge dem.

Hjemmesiden hedder: Estellos.dk

Jeg har lavet lidt søgemaskineoptimering og kommer fint op på side 1 på google når man søger på Murano glassmykker eller MOESI.

Jeg ved bare ikke om nogen søger på dette, men er der nogen der har råd om, hvordan man kan markedsføre dette smartest ?

(overvejer pt. facebookgruppe, avisannonce).

Generelle kommentarer til hjemmesiden også meget velkomne: 

www.estellos.dk

Jeg benytter webshopudbyderen Golden Planet som platform for shoppen.

Med venlig hilsen

Jesper Hahne

Fra Slagelse
Tilmeldt 30. Jan 11
Indlæg ialt: 200
Fra  Trendkey.dk Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Meggie,

Jeg synes du mangler en del txt beskrivelser på dine produkter.

Markedsføring :

Seo Addwords kampagner

Aviser

Email marketing

Banner reklame

SEO endnu mere seo google bliver aldrig mæt.

Flyers ud til kunderne

Telefonsalg

Uendelige muligheder indenfor markedsføring, men dit budget bestemmer dit valg.

Held og lykke.

Mvh

Cenk Cavdar

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med din nye shop!

Da du er helt grøn på webshop-området, så vil jeg på det kraftigste anbefale dig at købe E-pusher og pløje den igennem.

Derudover så skal der virkelig gang i markedsføringen, da du er i et rødt ocean. Der er tonsvis af udbydere af smykker, så du må ud og fortælle hvor du adskiller dig og hvorfor folk skal vælge dig.

En førsteplads i Google på ord som ingen søger på, giver aldrig noget. Du må betale dig til at få omsætning og det sker kun gennem markedsføring.

Du ville heller aldrig åbne en fysisk butik på et gadehjørne og ikke engang rykke en annonce i avisen, vel? Det bliver et langt sejt træk med at markedsføre dig og en ide kan være at alliere dig med affiliate netværk, der trækker kunder til din forretning eller Adwords og Facebook annoncering.

God vind!

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 789
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Facebook og AdWords vil nok være vejen frem. Det giver dig mulighed for at skaffe nogle hurtige salg, så butikken er i gang.... men!

Du bliver nød til at gøre noget ved hjemmesiden først. Den er ikke alverdens indbydende at se på, og noget så simpelt som dit logo, som ligner en hurtig skrifttypeændring i Paint, rammer helt ved siden af. Når hjemmesiden er "sexet" op, vil det give et bedre afsæt i forhold til salg.

Venligst

Brian Phillip

Tilmeldt 29. May 13
Indlæg ialt: 7
Fra  Estellos Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

super tak for input

mvh Jesper

Tilmeldt 29. May 13
Indlæg ialt: 7
Fra  Estellos Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

super tak for input

mvh

Jesper

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Som de  andre nævner, har du stadig lidt arbejde, der  venter forude, før din  webshop er helt i top - men  for  at markedsføre den, vil jeg foreslå dig at  gøre et aktivt stykke arbejde for at få dine smykker brugt i modeblade og evt se om du kan lokke nogle populære modebloggere til at skrive om dem. Trendsales kan også  være et forum, der kan være interessant for dig at annoncere i - og så er presseomtale jo altid en god ting - igen gerne vinklet mod modebladene.

Super flotte smykker btw :)

Fra Kolding
Tilmeldt 31. Oct 11
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Jeg vil ikke gentage alt det de andre har skrevet, men vil lige sige en ting som du ikke skal gøre.
Du nævner at du vil lave annoncer i aviser, jeg har været på kursus i seo og markedsføring, der anbefaler de på det kraftigste at man ikke markedsføre på den måde.
Jeg har tit se nogle annoncer i aviser, magasiner og ugeblade, men jeg har altid glemt hvad de hed og ikke kunne finde dem igen.
Prøv at stille dig selv spørgsmålet, hvis du ser en annonce om smykker i et blad vil du så slå det op dem det samme?
Nej du vil nok læse bladet færdigt og muligvis have glemt den annonce :)

Held og lykker

Fortsæt god uge

Mvh. Troels

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Troels Petersen:
Jeg har tit se nogle annoncer i aviser, magasiner og ugeblade, men jeg har altid glemt hvad de hed og ikke kunne finde dem igen.

Det der sker ikke for en kvinde, der har set noget i et modemagasin, hun bare må eje :)

Vi hiver computeren frem og søger på Google pronto.

På alle andre områder er jeg helt enig med dig, Troels, men lige når det kommer til mode, er de gammeldags magasiner bare ikke ligegyldige - dameblade af glittet papir er bare langt mere hyggelige end dem på en computerskærm - og jeg har pt ikke en eneste veninde, der har skiftet det medie ud med et nyt og elektronisk et af slagsen.

Tilmeldt 2. Sep 12
Indlæg ialt: 113
Fra  Billigstandup.dk Skrevet kl. 00:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper.

Synes det er nogle rigtigt fine smykker du har på siden. Jeg vil anbefale dig at investere i facebookannoncer og google adwords, og selvfølgelig blive ved med at lave seo.

Derudover synes jeg helt bestemt at du skal lave en facebookside, og gøre opmærksom på den i din webshop med en facebookknap, der er tydelig på alle siderne. Der kan du kommunikere med dine kunder, og fortælle dem om tilbud. Du kan også lave konkurrencer, men husk facebooks konkurrenceregler. Læs dem godt igennem først. Hvis du gerne vil have ekstra opmærksomhed om din konkurrence, kan du oprette den i fællesskab med en konkurrencehjemmeside, som f.eks min side Gætprisen.dk. Det er gratis, og du kan bare sende mig en besked, hvis du er interesseret.

Held og lykke med shoppen.

Venig hilsen Tabita.

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)