Hvor kan jeg skrive H1 søgeord i magento
Fra Fredericia
Tilmeldt 23. Mar 13
Hej Alle
Jeg skal til at indsætte H1 tekst ind på mine kategorier , men hvor kan jeg gør det i Magento?
Jeg har umiddelbart kun mulighed for at indsætte overskrift samt Metatekster i backend.
På forhånd tak
Benjamin Petersen
www.BilligBazaar.dk
Svar
BilligBazaar.dk - Kvalitetsprodukter til hjemmet.
Fra Slagelse
Tilmeldt 30. Jan 11
Hej Benjamin,
Du kan skrive h1 ved følgende kommando :
<h1> XXXX </h1>
Som standard har du H1 tekster i øverste linje af oprettelsen af varen.
Jeg vil foreslå dig at bruge H2 tags istedet, da 2 x H1'er ikke er så godt i google 's øjne.
Mvh
Cenk Cavdar
Svar
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
29-05-2013 kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Er det overskriften, f.x "Dug", du gerne vil lave til H1 tag? Hvis det er det, så skal du højst sandsynligt ind i kildekoden på kategorifilen og indsætte H1 tagget.
Svar
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
29-05-2013 kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Svar
Cenk, hvor dælen har du læst henne, at H1 tag ikke anses for godt i Googles øjne?
Svar
Fra København S
Tilmeldt 6. Jun 10
Hej Benjamin, det skal rettes i kildekoden, hvis du ikke er fortrolig med det, så send mig en mail på info@getwebbed.dk Så skal jeg nok hjælpe dig. // Bo
Svar
Fra Slagelse
Tilmeldt 30. Jan 11
Cenk, hvor dælen har du læst henne, at H1 tag ikke anses for godt i Googles øjne?
Hej Jan,
Jeg har læst mig frem til at, hvis du har et katogori navn flødeboller< H1 tags>
Så må man ikke skrive i bekrivelsen en h1'er igen, da h2 h3 h4 h5 der skal følge derefter.
Tager jeg fejl så må i rette mig?
Svar
Fra Slagelse
Tilmeldt 30. Jan 11
Hej Benjamin,
Jeg tror jeg har forstået dit spørgsmål forkert, men det må være at jeg lidt træt efter en hel dag på amino .
Men det du leder efter står i detaljer herinde :
h1 tags på katogorier
Mvh
Cenk Cavdar
Svar
Fra Fredericia
Tilmeldt 23. Mar 13
Jeg har fået tekst fra en som laver seo tekster for mig. Han siger at jeg skal erstatte mit logo i H1 tag, med tekst/søgeord som han bla. har skrevet til mig. Men jeg er usikker på hvor og hvordan. Jeg tænkte nok at det er inde i kildekoden, men hvilken mappe/fil skal jeg have fat i?
Det er vedr. mine kategorier som f.eks. dug og knive mv.
På forhånd tak
Svar
BilligBazaar.dk - Kvalitetsprodukter til hjemmet.