Hej Regin. Tak for dit svar. Du har ret i at jeg ikke kan forlange en erfaren dansk udvikler til samme penge, hvilket jeg beklager at jeg har skrevet. Jeg er godt bekendt med at hjemmeside-udvikling koster penge. Efter at have startet mynordichome.dk op fra scratch, er jeg godt bekendt med hvad udvikling koster. :) Jeg har fået en privat besked fra en Amino-bruger som anbefalede wuuzuu.com. Det koster måske 15-20k, men er villig til at betale mere for at få en dansk udvikler. Jeg er helt sikkert klogere i morgen efter en snak med dem. Jeg er allerede nu gået fra idéen med en udenlands udvikler. Det kan blive noget rod i sidste ende. :) God aften. Vh. Tomas L |
Tomas Larsson:Jeg har fået en privat besked fra en Amino-bruger som anbefalede wuuzuu.com. Det koster måske 15-20k
Husk nu, at bare fordi man er en "Amino-bruger", har man ikke nødvendigvis renere mel i posen end diverse indere, eller mere expert i shopløsninger end din nabo . Det undrer mig iøvrigt, at den anbefaling ikke er kommet i tråden, men privat besked.
Det pågældende firma, har arbejdet med Magento-løsninger i godt og vel 6 måneder, så en pris på 15 -20 kilo, lyder ganske voldsomt i mine ører. Ikke mindst i lyset af, at de reklamerer flittigt her på Amino, med en shop til 1995,- .