Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er dette et god tilbud for nøglefærdig webshop?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 10. Sep 12
Indlæg ialt: 22
Fra  MyNordicHome.dk Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Regin. 

Tak for dit svar.

Du har ret i at jeg ikke kan forlange en erfaren dansk udvikler til samme penge, hvilket jeg beklager at jeg har skrevet.

Jeg er godt bekendt med at hjemmeside-udvikling koster penge. Efter at have startet mynordichome.dk op fra scratch, er jeg godt bekendt med hvad udvikling koster. :)

Jeg har fået en privat besked fra en Amino-bruger som anbefalede wuuzuu.com. Det koster måske 15-20k, men er villig til at betale mere for at få en dansk udvikler. Jeg er helt sikkert klogere i morgen efter en snak med dem.

Jeg er allerede nu gået fra idéen med en udenlands udvikler. Det kan blive noget rod i sidste ende. :) 

God aften.

Vh. Tomas L

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 08:27

Tomas Larsson:
Jeg har fået en privat besked fra en Amino-bruger som anbefalede wuuzuu.com. Det koster måske 15-20k

Husk nu, at bare fordi man er en "Amino-bruger", har man ikke nødvendigvis renere mel i posen end diverse indere, eller mere expert i shopløsninger end din nabo Cool. Det undrer mig iøvrigt, at den anbefaling ikke er kommet i tråden, men privat besked.

Det pågældende firma, har arbejdet med Magento-løsninger i godt og vel 6 måneder, så en pris på 15 -20 kilo, lyder ganske voldsomt i mine ører. Ikke mindst i lyset af, at de reklamerer flittigt her på Amino, med en shop til 1995,- .

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 09:15
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Cenk Cavdar:
Det generalt kritik af indere jes, og hold jer væk herfra dem og det står jeg 100% fast ved. Jeg vil hellere have de penge ryger til danske arbejdspladser end inder land, nu når vi har 160 tusind arbejdsløse i Danmark.

Nu spurgte manden jo til en professionel vurdering af et tilbud, ikke din politiske holdning.

Så Tomas Larsson:

Generelt kan du finde folk der er lige så gode i Indien som her i landet. Men det er en større opgave for dig som opgavestiller at styre processen.

Så mit spørgsmål til dig er:

1) Har du IT erfaring? (du igangsætter reelt et IT udviklingsprojekt!) og

2) Har du tidligere erfaring med outsourcing generelt?

Kan du ikke svare ja til begge disse to spørgsmål så plejer jeg ikke at anbefale at man starter et it udviklingsprojekt op i Indien, om end det er et lille et. Alternativt kan du prøve en virksomhed i østeuropa eller lign.

Hvis dette er det eneste bud du har fået, så vil jeg anbefale dig at prøve at lægge din opgave på et site som fx. Elance.com, så kan du i hvert fald få en ide om pris niveauet.

Hvis du vil have flere tips og tricks til at outsource så har jeg et gratis mini outsourcing kursus her.

Og et noget mere omfangsrigt her: http://lifeoutsourcingmastery.com/

Fra Slagelse
Tilmeldt 30. Jan 11
Indlæg ialt: 200
Fra  Trendkey.dk Skrevet kl. 09:35

Rasmus Lindgren:
Nu spurgte manden jo til en professionel vurdering af et tilbud, ikke din politiske holdning.

det var nu skam heller ikke min politiske holdning, opgaven der var uddelegeret til udlandet pris kontra kvalitets spørgsmål.

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 09:44

Hej Tomas
Jeg ville nu også vælge en dansk leverandør.

Kender til flere der er blevet snydt og ikke har fået det de bestilte. Så vær varsom!

De Bedste Hilsner
Ronni 

Fra Greve
Tilmeldt 30. Jun 11
Indlæg ialt: 221
Skrevet kl. 09:46

Hej Tomas,

jeg har skrevet en privat besked til dig :)

Tjek min personlige side, hvor mine fotografier kan ses: Alexanderleo

Fra Greve
Tilmeldt 6. Feb 13
Indlæg ialt: 112
Fra  AlbedoSoft ApS - Odoo eksperterne Skrevet kl. 17:06

Hej Tomas

Ja det er forkert at generalisere og der er nok også mange danske udviklere som ikke er kvalitetsbevidst eller leverer til tiden. Dog vil jeg mene at niveauet er nok højere i Danmark. At Amazon rekommanderer dem er nok en god kvalitets stempel men en hjemmeside skal være unikt og med mulighed for at kunne følge med udviklingen af din virksomhed samt ikke afhængig af for mange ydre faktorer og leverandører. Du bør udvikle uafhængigt af Amazon eller andre.

Vi hjælper også med hjemmesider og software systemer til iværksættere og mindre virksomheder og vi har et godt messetilbud på Hjemmesider i øjeblikket. ring på 25101616. Jeg vil rekommandere at du har 3 tilbud og vurder udfra ikke kun prisen men også hvad du får ved siden af som services, hjælp, rådgivning mv. 

mvh mitat

Odoo(tidligere OpenERP) fuldt integreret, komplet Belgisk alt i et system med ERP, CRM og HR mv. Kontakt os på 25101616 

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)