Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har en genial idé! Bliv partner og multi-milliardær!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 343
Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Ja, vi har tit set de her indslag, hvor folk har fået en genial idé og så søger partner(e) til at smide interessetimer i, til at bygge projektet op.

Nogle synes efterhånden, at det er håbløse indlæg og andre som er relative nye på Amino kan godt få blod på tanden af det.

Det kunne være lidt sjovt hvis (og her kommer måske en god affiliate idé) man på en hjemmeside kunne se, hvor mange af de her projekter, der blev til noget seriøst EFTER, man har fået sig en partner. Det kunne være et sted , hvor man registrerer et projekt med website, de involverede, deres roller i projektet, målet for projektet, milepæle/udvikling i projektet osv. så kunne man følge med lidt fra sidelinien. Kunne være lidt sjovt at få et indblik i Smile og hvorfor skulle de registrere deres projekt? Måske gratis opmærksomhed og støtte fra andre Amino'er, måske er det mere motiverende at kæmpe, når man ved, at vi er en masse der kigger med fra sidelinien.

Hvordan lyder det i jeres ører?

Sorry, hvis I blev skuffet pga. overskriften, det var lidt af en joke (som de fleste nok betragter de overskrifter som anyways) Smile

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46611
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:53
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Du er tilgivet overskriften Big Smile Jeg har det helt som du, og skal jeg være rigtigt ærlig, tror jeg ikke ret mange hítter investor via rene idéer

Allerede idag er det jo svært at se hvad ex Amino kapital har for succesrate - nok ikke kæmpestor, da mange søger uden nok baggrund, eller hvad idépitch eller f.eks. den nye croudfundiing ide kommer at give af konkret return.

En idé - hvis den er unik og velbeskrevet og lagt frem så man ikke skal gennem lange NDA processer - KAN finde en partner måske, en der vil lave det praktiske arbejde gratis mod at få del af overskuddet - men f.eks. at forvente 100.000 fra fra en investor til en ide der ofte ikke er voldsomt tæt beskrvet, fra en der ikke selv putter penge i, nogle gange tilmed har fået ikke mindre end 3 totalt geniale idéer som alle bare kræver investor, det tror jeg ikke lykkes i bare så meget som 1% af tilfældene. 

Man kan forestille sig, hvis det var en ide som kunne omdanne snavset vand til drikkevand på en helt ny måde, ja så vil der være muligheder allerede på idéplan, fordi det taler til folks bløde side samtidigt med at der kan være penge i det. 

En ide til en ny hjemmeside eller app-  skraber meget sjældent penge ind

HVIS det var muligt at finde en måde hvor de forskellige løsninger, som jo ofte er betalingsløsninger tilmed - eller gratis, altså typer som amino kapital, idépitch, croudfunding sider o.l. på 100% troværdig måde, og uden at ødelægge noget for sig selv og for de som får investering gennem, kunne rates så var det fint, men det skulle være netral rating så alle der søgte blev listet - gerne i kategorier, og alle investeringer så blev vist - anonymt - så ville det være en klar fordel

Jeg har i øvrigt skrevet lidt RÅD TIL INVESTORANSØGNING som kan bruges som tag selv bord - men viser lidt om hvad jeg mener der skal med for at virke seriøs - og jeg ved Martin Thorborg har lagt noget lignende i forbindelse mede Amino kapital

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 876
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 16:27

Jeg syntes næsten der er ligeså mange som laver dette indlæg her som dig. Der skal være plads til alle ;)

Fra odense
Tilmeldt 27. Jan 10
Indlæg ialt: 359
Fra  waterevents.dk Skrevet kl. 16:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

jeg kunne rigtig godt tænke mig at følge med i andres idéer og udvikling på sidelinjen, så syns din idé er ret spændende!

når det er sagt, så syns jeg man skal passe på med at fordømme disse indlæg. det er fint at man til en rookie, forklarer dem pænt at de kommer længere med mere end en idé, og at de selv skal bidrage til sådan et samarbejde. man vinder jo intet ved at kigge ud i luften hvis man reelt har brug for en makker :)

Kan du gå på vandet? www.waterevents.dk

Fra København
Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 175
Fra  visual-id Skrevet kl. 16:47

Jeg syntes personligt at det er en god ide at man kan finde ligesindede i de projekter man kan gå sammen om - og hvordan projektet kan tage form

AMINO burde bruge mere tid på at hjælpe folk med at partne op på projekter således at de kan komme videre fra faste 1.

jeg leder ofte efter partnere der har samme ide omkring et projekt som jeg selv. og der er svært at blive matchet i en process der kan tage langt tid at fuldføre.
Derudover er det vigtigt at kunne se hvordan andre har klaret sig på godt eller ondt - og ikke kun læse deres success historier..

visual-id.dk / Branding / Design / AD'er / Markedsføring / Produktudvikling / Produktion inden for Sko, Lædervarer og Tekstilvarer / Tlf: +45-5334 7904

Fra Søborg
Tilmeldt 17. Dec 11
Indlæg ialt: 300
Skrevet kl. 16:49

Jeg vil også helt klart bakke op om dette projekt! Det lyder faktisk rigtig spændende. 
Go for it! Jeg bliver i hvert fald en fan af den side hvis den bliver realiseret :)

Mvh.
Tobias Lund Nielsen 

Tilmeldt 30. Nov 12
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 17:00

Helt sikkert en god idé. Syntes det kunne være spændene at komme helt tæt på, og se hvordan de forskellige projekter skrider frem. Nu er det bare at vente på nogen realiser idéen Wink

Mvh Christian

Tilmeldt 18. Apr 12
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 17:28

Jeg har faktisk et live projekt, jeg så småt er ved at forme og søge lidt finanser og en business-partner til. Når det er mere modent, om en måned eller to, vil jeg meget gerne invitere Jer alle helt tæt på. I øjeblikket er min pitch helt rå og ikke på nogen måde gennemarbejdet. Men har i lyst kan i se den her. Så kan i jo følge bloggen og se hvordan det skrider frem. Lige nu er det "kun" på idé plan nemlig - men håber at kunne leve af det om ca 36 måneder. 

Igen: Keep in mind: dette er helt råt og ikke sendt til nogen endnu. Jeg er slet ikke færdig med at beskrive mig selv, min forretningsmodel osv :)

http://stoffri.wordpress.com/2013/05/21/internet-project-how-to-become-drug-free/

/Martin

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)