Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har brug for et kurérfirma som kan pakke, sende og sætte track & trace på mine pakker!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Aminoer

Jeg har et firma som hver måned sender ca. 3000 pakker afsted over hele verden. Dog er mange af mine salgskanaler begyndt at bede om track & trace på alle mine pakker, og hvis det skulle ske med postdanmark ville de individuelle pakker som jeg på nuværende tidspunkt giver 11kr for per styk koste 78KR oveni for track&trace hvilket er fuldstændig sindssygt. "pakkerne" er maxibreve, og går derfor som breve. Jeg kan ikke rigtig finde nogle gode og billige firmaer på google, heller ikke udenfor Danmark, så hvis én af jer enten kan hjælpe mig eller i forvejen kender en central udenfor danmark som gør det billigt, så må i meget gerne skrive! 

Pakkecentralen skal gerne være et sted hvor jeg f.eks. kan indlevere 15.000 produkter samt forsendelsesemballager, og at de så efter anvisning både pakker, og sender pakkerne med tracking codes afsted. 

Tilmeldt 29. May 13
Indlæg ialt: 2
Fra  Porto Partner.dk Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej du.

Se firmaet www.portopartner.dk

Vi kan leverer disse ydelser for dig til en lav pris med høj kvalitet. Du skal dog være opmærksom på, at track and trace er væsentlig dyrere end "normale" forsendelser.

Skriv evt. til mig på ns@portopartner.dk for et uforpligtende oplæg.

Mvh.

Nikolaj

Tilmeldt 27. May 13
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeg kan muligvis skaffe dig en adreesse i Tyskland der laver den slags arbejde , hvis det har intresse så skriv, Det er lige over grænsen i Handewitt.

 

                 Venlig Hilsen Erling

Fra Frederikssund
Tilmeldt 21. Feb 08
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Krilson

Du skal kigge efter en partner som kan give dig en samlet løsning - altså ikke kun forsendelse men også lagerføring, pluk/pak samt styring og optimering.

Vi kan give dig en løsning hvor dine omkostninger kommer til at følge din omsætning - hvilket giver dig max. cashflow. En løsning som du kan overvåge fjernt fra vores lager og som frigiver den tid du har behov for at vækste dit firma hurtigere - hvilket giver dig bedre bundlinje.

Kig på www.postservice.dk

Ring til mig

Venlig hilsen

Thomas S. Olesen

Tilmeldt 31. May 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Har du fundet en løsning, ellers er jeg behjælpelig.

du kan ringe til mig på 21738887

Vi har 4000 m2 lager til rådighed.

Mvh

Morten Jensen

Tlf.: 21738887

Fra Taastrup
Tilmeldt 21. Jul 12
Indlæg ialt: 22
Fra  Scandinavian Express Service ApS | SES | Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Krilson

Vi vil gerne hjælpe dig med dit problem, hvis det endnu ikke er løst.

Send mig en pb eller en mail på info@sesdanmark.dk el giv et kald på 70 22 25 85 så skal vi nok finde frem til noget fornuftigt.

Ser frem til at høre fra dig.

Mvh,

Mikael

Tilmeldt 21. Jun 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Krilson

jeg tror godt jeg kan hjælpe dig med en fornuftig løsning. Kontakt mig på nia@ntgcontinent.com

Tilmeldt 1. May 12
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hej Krilson,

Vi hos Bendix Transport, vil kunne være i stand til at kunne skræddersy et attraktivt setup for dig,

Du kan kontakte mig på bg@bendixtransport.dk // 28454443

Tilmeldt 13. Feb 06
Indlæg ialt: 381
Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Sevilya:

Hej Jeg kan muligvis skaffe dig en adreesse i Tyskland der laver den slags arbejde , hvis det har intresse så skriv, Det er lige over grænsen i Handewitt.

 

                 Venlig Hilsen Erling

Hvis muligt må du gerne sende addressen til mig:-)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)