Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wideselection.dk er nu åben!!

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Løsning
Tilmeldt 5. Feb 13
Indlæg ialt: 52
Fra  WideSelection ApS Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Hej.
 
http://wideselection.dk/da/ er netop åbnet efter et super spændende år med en masse udfordringer. Nu ser jeg frem til at følge udviklingen.

På wideselection.dk finder du et spændende udvalg af forskellige design og brand smykker. For dem som gerne vil skille sig ud, kan man via wideselection.dk komme i kontakt med nogle af landets bedste unika designere.

Kig gerne forbi og send en kommentar!.

God handelSmile

Mvh. Martin

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Bliv Amino Plus medlem, så du kan give gode tilbud til Amino folket. Når du ikke er Amino Plus medlem, så må du desværre ikke gøre dette. Du kan evt. lave om i dit indlæg, så det handler om at folk skal give dig feedback på din webshop.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Løsning
Tilmeldt 5. Feb 13
Indlæg ialt: 52
Fra  WideSelection ApS Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Det beklager jeg. Jeg er nu Amino Plus medlem..

Fra Struer
Tilmeldt 30. May 10
Indlæg ialt: 485
Fra  Rolcera Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Tillykke med at I er gået live. Det bliver spændende at følge med i jeres udvikling må i have held og lykke på jeres vej Yes.

Mvh,
Rasmus Nicolaisen

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Martin Frederiksen:

Hej. Det beklager jeg. Jeg er nu Amino Plus medlem..

Du skal skam ikke beklage. Du er ny og hvem læser alle reglerne inden man tilmelder sig? :)

Men held og lykke med din shop! Håber du får stor succes med den og du skal være meget velkommen til, at lave flere indlæg i forhold til spørgsmål du kunne have, da der er rigtig mange herinde som virkelig gerne vil hjælpe andre.

Derudover kan du søge gamle indlæg frem, da dine spørgsmål muligvis allerede er blevet besvaret!

men i hvert fald, velkommen til Amino og god vind med shoppen..

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Løsning
Tilmeldt 5. Feb 13
Indlæg ialt: 52
Fra  WideSelection ApS Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus.

Mange tak for det:)

Ja det må man sige. Jeg ser ihvertfald meget frem til de kommende opgaver!..

Tak for kommentaren:)..

Mvh. Martin

Fra Løsning
Tilmeldt 5. Feb 13
Indlæg ialt: 52
Fra  WideSelection ApS Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jo lige det. Der skulle ihvertfald være styr på det nu..

Tak for det. Jeg vil ihvertfald gøre mit for det..

Ja det er nogle super muligheder Amino giver. Også mange flere end jeg egentlig er klar over endnu:).

Tak for hjælpen.

Mvh. Martin

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tillykke med lanceringen.

Siden har nogle spændende designere og flotte smykker.

Jeg tror desværre at billedkvaliteten kan være med til at trække konverteringen i den forkerte retning.
Specielt med smykker, skal billederne stå knivskarpe, og man skal have mulighed for at zoome/se detaljer i stor størrelse.
Og smykkebillederne med "vandmærke" henover er helt umulige at få noget fornuftigt ud af.

Nu er dette egentligt ikke lavet for at sælge mig selv, men hvis du mangler en fornuftig/billig produktfotograf der kan lave knivskarpe closeups
af smykker, så er du velkommen til at hive fat i mig, for at få en snak om mulighederne.

Jeg håber I får succes med siden, som er overskuelig og pæn. 

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Løsning
Tilmeldt 5. Feb 13
Indlæg ialt: 52
Fra  WideSelection ApS Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Deleuran.

Tak for det:) Jeg synes virkelig også det er et super udvalg at lancere med.. Og der kommer snart flere spændende til!!

Jeg vil give dig ret i at det er lidt svingende billed kvalitet. Men det første stykke tid, har jeg valgt at budgetere andre veje og lade mine leverandører komme med billedmaterialet.

Det er helt i orden. Hvis jeg får held med at udvikle siden kunne det sagtens komme på tale:).

Jeg vil ihvertfald gøre hvad jeg kan.

Tak for kommentaren.

Mvh. Martin

 

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Måske det slet ikke kan betale sig for dig, at have billeder af dårlig kvalitet på siden? Lad os sige, at det koster dig 3-4.000 kr. at få taget perfekte billeder af dine smykker, men det vil koste dig 8-10.000 kr. i tabt salg fordi dine billeder er dårlige? Så er det jo ikke svært, at vælge hvad man skal gøre.

Tror du skal overveje det meget stærkt, at få taget nye billeder.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)