Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Løsning til dankort for udenlandsk virksomhed til web shop?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Jun 12
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har kigget på løsninger for betaling med dankort til min web shop. Har set på ewire og epay. Epay ser ud til at være en del billigere for mig. Problemet er, at jeg skal bruge en indløser som fx Nets. Jeg har kontaktet Nets og Swedbank og har fået at vide, at jeg skal have dansk virksomhed eller en filial af min virksomhed registreret i Danmark, det er ikke nok, at jeg er momsregistreret, for at få en aftale med dem.

Er der nogen, der ved hvilken løsning man kan bruge, uden at skulle oprette dansk virksomhed, for at kunne tage imod dankort?

Fra Aalborg
Tilmeldt 22. Jan 13
Indlæg ialt: 114
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 13:03

Kunne PayPal evt. være en mulighed? Jeg ved ikke, om de kræver, du skal have en registreret virksomhed. Du kan spørge Sami Hådell her på siden.

Jeg vil ikke tro, du finder en indløser, der vil godkende dig uden en registreret virksomhed, men jeg tør ikke lægge hovedet på blokken. :)

Fra Slagelse
Tilmeldt 30. Jan 11
Indlæg ialt: 200
Fra  Trendkey.dk Skrevet kl. 13:15

Hejsa,

Ewire er vidst begyndt at være internationalt, prøv at søge hos dem, de har en engelsk site også.

www.ewire.dk

Mvh

Cenk Cavdar

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 09:18

Jeg har selv droppet dankort i min "shop". NETS forlangte at alle tekster var på dansk og priserne i DKK, men da kun 5% af mine kunder er fra Danmark og det generelt er en engelsksproget side kunne jeg ikke leve op til dette. *suk*.

#NogetTrætAfNetsMonopol #FlereHashTagsPåAmino :)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 10:09

Rasmus Lindgren:
#FlereHashTagsPåAmino

Årh nej tak. #Tænk #hvis #alt #man #skrev #var #med #hashtags?

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)