|
Jeg sad og så Vejen Frem i aftes, og jeg synes faktisk at det er en ok udsendelse indtil nu. Jeg er specielt glad for at udvælgelsesprocessen ikke er trukket i langdrag - fedt at de fire finalister allerede er fundet i 2. afsnit! Det må betyde at der fremover bliver gået mere i dybden med de fires projekter. |
Vejen Frem - Sidegevinsten!
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
- 1
|
Jeg fandt det specielt tankevækkende da man så værdiforskellene på Finn Helmer og Caroline Søeborg-Ahlefeldt, i forbindelse med ham golf-iværksætteren der ikke kunne få sig selv til at sælge sit produkt før det var færdigt. Om det er godt at man allerede er nået ned til fire ved jeg ikke, jeg havde nu gerne set flere præsentationer af iværksættere og idéer, den lidt længere indsnævringsproces proces der var på f.eks. Danmarks Bedste Idé kunne jeg bedre lide. |
Nu kan man jo lidt frækt sige at Helmer af de fire er den med allermest erfaringer i at starte nye virksomheder - mener han på et eller et andet niveau har været involveret i 40 af slagsen - hvor eks. - med al respekt - de andre 3 jo har ret begrænset erfaringer i andre virksomheder end den ene de er kendt for; "Baronessen" for hendes MediaMouse - og Stadil med Hummel - omend har i den grad har vist talent; Hummel var jo helt kørt i sænk da han tog over - og han har formået en masse ting, bl.a. utraditionelle indgangsvinkler i udlandet. MVH Lasse |
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
MouseHouse må det være :) |
Mvh. Joachim Lykke Andersen
|
Hehe! Nåååå ja..... MediaMouse mixer jeg sammen med MediaHouse... som jo er ret aktive her på Amino... Men ja... det var selvfølgelig MOUSEHOUSE... doh! ;-) MVH |
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
Bliv gratis medlem