Hej alle i skønne Aminoer Jeg kører i øjeblikket med en Office 365 løsning (Small Business Premium) hvori der også er "leje" af Office 2011 til min mac. Men jeg synes måske det er lidt dyrt 115 DKK / md. Derfor er jeg ved at kigge på alternativer, og her er der jo stort set kun Google Apps for Business. Men hvad er jeres erfaring omkring dette valg - skal jeg kører med en anden Office365 løsning eller skal jeg skifte over til GAPPS? Jeg har før kørt med Google Apps, og mine krav er som følger: - Jeg skal kunne bruge løsningen som en exchange, således jeg kan anvende automatisk sync af mail, kalender, kontakter og opgaver. - Jeg har også købt Pages, Keynote og Numbers, så behøves ikke Office, men ville utrolig gerne have det :), da jeg er vant til at arbejde i dette. Glæder mig til at høre jeres svar, selvom det er en stor diskussion man kan starte med disse 2 kombetanter! |
Mads S. Petersen:Glæder mig til at høre jeres svar, selvom det er en stor diskussion man kan starte med disse 2 kombetanter!
Hvad med at bruge Google til mail, kalender og kontakter - og så bruge LibreOffice (open source office pakke) til Excel, Word, Powerpoint etc.?