Hej. Jeg har et produkt jeg gerne vil have på hylden i Føtex og alle de andre store kendte supermarkeder rundt om i DK. Hvordan gør jeg? Hvad plejer en "normal" aftale at indebærer mellem en leverandør og f.eks. Dansk Supermarked? Hvilke faldgruber skal jeg være opmærksom på, så jeg ikke bliver snydt? (jeg er helt grøn i gamet) Hvis jeg er heldig at få en aftale med en supermarkedskæde, hvordan markedsfører jeg så mit produkt så jeg får det optimale ud af det? Hvordan er bedst at henvende sig til Dansk Supermarked, Coop osv. på? Hvis I kan komme i tanke om andre ting jeg skal være opmærksom på, så giv endelig lyd. På forhånd tak til alle. Mvh FalkDK |
Hvordan får jeg et produkt på hylden i Dansk Supermarked, Coop osv?
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
- 1
Det er en gammel tråd, men prøv tjek dette link: http://www.amino.dk/forums/t/974.aspx |
Det er en hård nød at knække ! Du skal naturligvis være leveringsdygtig så der ikke mangler varer efter 3 dage. Vær opmærksom på at de muligvis forlanger du yder "markedsføringstilskud" for at være med i deres tilbudsavis. afhænger af hvilke varer du kan byde ind med ! |
Jeg kender ikke de præcise metoder, men til dig personligt er der høje krav, tænk: mulighed for X til Y antal enheder pr. Butik pr. Uge/dag til Lav pris med hurtige leveringstider og til høje krav. |
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)