Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen der kender Virtuemart?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 26. Jan 06
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Ronnikc:

Joomla 1.5 og virtuemart 1.1 ser lovende ud i den henseende :)

Enig, joomla 1.5 ser ud fra hvad jeg har nået at teste rigtig godt ud.

Virtuemart 1.1 har jeg endnu tilgode at få kigget på...

Mvh.
Mathias

Arbejder med online salg og design.

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 23:34

Jeg har bygget en stører webshop i Virtuemart til en kunde, mit råd er lige nu: hold dig væk!

Søren der står bag systemet tænker mere på nye muligheder end på at rette de fejl der er! Virtuemart bygger på det gamle phpshop og en stor del af koden er meget gammel. Jeg brugte på den gode side af 100 timer på bare at få shoppen til at se ud som jeg ville have.

jeg ville hellere bruge en anden løsning hvis det var mig (som det ser ud dd). 

Skal dog siges at dette intet har med kvaliteten af joomla at gøre! Det er 100% kun VM shoppen!  

Tilmeldt 13. Sep 05
Indlæg ialt: 130
Skrevet kl. 16:30

Jeg har kun gode erfaringer med Joomla/Virtuemart, de små problemer jeg er kommet ud i har jeg selv kunne løse enten ved at update eller ved at hardcode og sende løsningsforslaget til dem der har lavet extensionen.

Har arbejdet med en del shops efterhånden og mit valg til mine kunder blev Joomla/Virtuemart.

1. Rigtig mange bruger det.

2. Der er rigtig mange gode extensions. 

3. Ens kunder har mulighed for at udvide deres shop eks. med YANC nyhedsbrev etc. uden det koster kassen.

4. Der er et rigtig godt udvikler forum.

5. Flot backend design og let at udvikle extensions etc. 

Bare lidt input fra mig.

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 17:23

Thor B. N.:

Jeg har kun gode erfaringer med Joomla/Virtuemart, de små problemer jeg er kommet ud i har jeg selv kunne løse enten ved at update eller ved at hardcode og sende løsningsforslaget til dem der har lavet extensionen.

Har arbejdet med en del shops efterhånden og mit valg til mine kunder blev Joomla/Virtuemart.

1. Rigtig mange bruger det.

2. Der er rigtig mange gode extensions. 

3. Ens kunder har mulighed for at udvide deres shop eks. med YANC nyhedsbrev etc. uden det koster kassen.

4. Der er et rigtig godt udvikler forum.

5. Flot backend design og let at udvikle extensions etc. 

Bare lidt input fra mig.

Virtuemart er som sådan også fint, der er bare en del ting, epay integrationen er ikke optimal (ny skulle være på vej fra epay selv), koden er MEGET rodet (derfors vært at lave de vilde ting om)

men ja, virtuemart er som sådan fint. Ville bare ikke bruge det til stører shops! Der mangler fx også integration med regnskabssystem mv.

Du har nok mødt mig på det dejlige joomla forum, hedder niklas derinde:D 

Tilmeldt 13. Sep 05
Indlæg ialt: 130
Skrevet kl. 00:34

Ja det er lidt fra Virtuemart til Obtree C4 & Intershop men lige et par extensions så kunne det nok lykkes. Har lagt epay på et par sites og ja den er ikke helt pro, men har ikke oplevet fejl endnu.

Vil da kigge efter dig i forumet :)

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)