Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Woocommerce: Kan man virkelig ikke ændre i layoutet?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Feb 13
Indlæg ialt: 116
Fra  DuftVerket.dk Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes alle de temaer vi har testet, viser produktet + den korte beskrivelse øverst - og så først nedenunder den lange beskrivelse (som de fleste besøgende nok ikke som den første indskydelse scroller ned til) Aarjh svært at forklare

Men i det hele taget synes jeg produktfotos, beskrivelse, pris, reviews osv. er sat ret atypisk op i forhold til hinanden. Kan man gøre noget? Jeg har brugt et gratis tema - måske et købt ville give flere muligheder på dette område? Eller hvad tror I?

Håber nogen kan hjælpe. Er godt nok ved at være træt af, at rode rundt derinde (jeg som troede Wordpress Woocomerce var så nemt... Har i forvejen en WP blog, som jeg synes er super nem at håndtere..)

Tilmeldt 26. Feb 13
Indlæg ialt: 116
Fra  DuftVerket.dk Skrevet kl. 15:51

Slet ingen...? Man kan garanteret ikke en skid derinde... Nogen der kan vise mig en flot og funktionel shop lavet i WP med WooCommerce evt.?

Fra Esbjerg
Tilmeldt 21. May 13
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 10:00
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:13

Der findes et hav af flotte themes til woocommerce hos themeforest.

http://themeforest.net/category/wordpress/ecommerce/woocommerce 

---

Alle themes kan tilpasses dine ønsker, men det kræver ofte lidt programmering, når du vil flytte rundt på indholdet.

Såfremt det har interesse, laver jeg gerne et tilbud til dig på en komplet løsning.

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 10:23

Som andre er inde på, skal du  helt sikkert droppe alle tanker om at bruge de gratis themes og istedet finde dig et flot betalingsdesign på  fx Themeforest.net  . Ikke at de nødvendigvis bliver nemmere at tilpasse, men fordi du kan finde et som er designet af professionelle designere, og måske være heldig, at finde et som bedre passer dine behov fra starten, så der ikke er så meget der skal tilpasses efterfølgende.

Tilmeldt 18. Oct 06
Indlæg ialt: 221
Skrevet kl. 10:58

offtopic

Jeg synes Woocommerce er lang overvurderet, har du kigget på det nyeste wp e-commerce, det er virkelig blevet lækkert, nemt og hurtigt !

Ontopic

Jeg vil helt sikkert også råde dig til at købe et theme, de små penge er godt givet ud.

Fra Taastrup
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 11:09

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)