Jeg synes alle de temaer vi har testet, viser produktet + den korte beskrivelse øverst - og så først nedenunder den lange beskrivelse (som de fleste besøgende nok ikke som den første indskydelse scroller ned til) Aarjh svært at forklare
Men i det hele taget synes jeg produktfotos, beskrivelse, pris, reviews osv. er sat ret atypisk op i forhold til hinanden. Kan man gøre noget? Jeg har brugt et gratis tema - måske et købt ville give flere muligheder på dette område? Eller hvad tror I?
Håber nogen kan hjælpe. Er godt nok ved at være træt af, at rode rundt derinde (jeg som troede Wordpress Woocomerce var så nemt... Har i forvejen en WP blog, som jeg synes er super nem at håndtere..)
Som andre er inde på, skal du helt sikkert droppe alle tanker om at bruge de gratis themes og istedet finde dig et flot betalingsdesign på fx Themeforest.net . Ikke at de nødvendigvis bliver nemmere at tilpasse, men fordi du kan finde et som er designet af professionelle designere, og måske være heldig, at finde et som bedre passer dine behov fra starten, så der ikke er så meget der skal tilpasses efterfølgende.