Jeg vil gerne fjerne index.php fra min side af. Min webshop kører på magento og jeg har simplethen prøve det jeg kunne finde på nettet. ændret .htaccess filen ændre rewrite links....
|
Har du ændret i magento admin?
Jeg vil gerne fjerne index.php fra min side af. Min webshop kører på magento og jeg har simplethen prøve det jeg kunne finde på nettet. ændret .htaccess filen ændre rewrite links....
|
Har du ændret i magento admin? |
Kan ikke lige huske det specifikt, men under system->konfiguration->web->seo |
Er du hostet på en Windows eller Linux server? |
Så kører du på en Linux server |
hvad hedder dit site? Tror ikke du selv kan fjerne at den viser index.php, browseren viser jo netop lige det som du selv taster ind. Tvivler at google laver det som doublicate content, skulle 100% af alle websites jo have DC problemer...hænger ikke rigtigt sammen. |
min hjemmeside hedder www.mgcovers.dk Nu er der andre problemer der opstår. NÅr jeg klikker på login eller bestilling siger den Sikkerhedscertifikatet for dette website er ikke troværdigt!
Du forsøgte at oprette forbindelse tilwww.mgcovers.dk, men serveren præsenterede et certifikat, der er udstedt af en enhed, som computerens operativsystem ikke har tillid til. Det kan betyde, at serveren har genereret sine egne sikkerhedsoplysninger, som Chrome ikke kan kvalificere som identitetsoplysninger, eller at en hacker forsøger at opsnappe din kommunikation.
Du bør ikke fortsætte, især ikke hvis du ikke tidligere har fået denne advarsel for dette website.
Jeg føler at jeg kun har modgang med det projekt jeg har sat mig igang med...
|