Hej, Jeg driver en mindre virksomhed indenfor vikar- og rekrutteringsbranchen, og jeg bryster mig ofte af at jeg "kan skaffe det meste", når det gælder vikarer eller varetagelse af en rekruttering, MEN.. Jeg er faldet over en kunde der skal bruge medarbejdere, (ufaglærte, såvel som kloak-folk), det er i sig selv ikke den store udfordring, der hvor jeg sidder og er lidt udfordret er at mandskabet skal have det kursus der hedder "Pas på, på banen", samt klasse 3 arbejdstøj. Kurset er et alle medarbejdere der arbejder indenfor 10 meter fra BaneDanmarks spor til toge, skal have. Nu vil jeg høre de gode folk hos Amino, om gode ideer og indspark til, hvordan jeg kan finde frem til flere folk med det nødvendige kursus - Jeg har besat en del af det kunden har forespurgt, men det vil være noget mere attraktivt at kunne hjælpe med at opfylde alle kundens ønsker. Jeg har annonceret de mest gængse steder, uden overvældende meget held - jeg ved ikke hvorfor folk med "pas på, på banen" ikke er sådan at lokke ud af busken. Arbejdet foregår primært på Sjælland. /Jacob |
Hej Jacob,
Ved du hvad kurset koster?. Kunden har altid ret og har efterspurgt folk med denne specifikke kompetence, men er det et internt kursus som "alligevel" afholdes, så er det vel vigtigere at finde rigtige profil med oprigtig interesse også sende dem på kursus - tænker jeg :-).
God dag.