Hej Aminoer, Jeg har haft denne idé i rigtig mange år og er nu endelig klar til at kaste mig ud i det. Da jeg ved projektet er rigtig tidskrævende og tidligere erfaring fortæller mig, at 2 hoveder tænker bedre end 1, så vil jeg forsøge at finde mig en partner. Om projektet kan jeg ikke uddybe mere end titlen. Min idé har fået rigtig meget ros af de IT-mennesker jeg har i mit netværk. Ingen af dem vil dog tage chancen og drage ud i et nyt eventyr, da de fleste af dem har det godt med et trygt job og har en familie at passe. Af en partner forventer jeg først og fremmest seriøsitet. Vedkommende skal have iværksætter generne i orden og være en rigtig fighter. Vedkommende er ikke typen, som tager et nederlag for et nederlag. Det er ikke gratis at skabe success og vedkommende er indstillet på at kæmpe med blod, sved, tår og give sig ethundredeprocent. Omvendt tilbyder jeg det samme. Kompetencer jeg sætter meget pris på: · Initiativtager Jeg tager alle henvendelser seriøs og konceptet præsenteres over et møde, men først vil jeg gerne høre fra og om dig. Vi skal skabe denne virksomhed sammen og ud og kæmpe sammen. Det er et system som kræver rigtig mange penge og vi skal sammen ud og finde pengene sammen ligeledes. Ikke nødvendigvis i Danmark, men måske i udlandet. Jeg er selv i dialog med nogle investorer og i næste uge skal jeg bl.a. til London for at præsentere min idé. Om mig selv kan jeg fortælle, at jeg er 26 år og har været selvstændig siden jeg var 16 år. Jeg har haft egen virksomhed med 60 ansatte. I de seneste år har jeg drevet et kreativt bureau og leveret løsninger især til restaurationsbranchen. Jeg har en International Business uddannelse fra CBS. Jeg glæder mig til at høre fra en masse spændende personligheder. God dag. :-)
|
Forøvrigt - jeg er fra Odense og det vil være et kæmpe stort plus hvis vedkommende er bosat i nærheden. Det er dog ikke nogen krav. Jeg har før haft en partner fra København og Aarhus. :-)