Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino freelancer opgave

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 15. Sep 10
Indlæg ialt: 160
Fra  Designunivers Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg vandt en opgave på Amino freelancer i går, men da jeg modtog en mail fra Amino med et link til kontaktoplysninger, så var det en inaktiv side, som jeg kom til med beskeden "profilen slettet" (eller sådan noget). Jeg har skrevet en mail til Amino, men har ikke fået svar endnu. Så nu prøver jeg lige her.

Hvad gør jeg nu for at komme i kontakt med dem, der har udpeget mig som vinder af opgaven? Det kan jo være, at de sidder og venter på, at jeg tager kontakt til dem.

Mvh. Michael Storm

Fra København
Tilmeldt 30. May 05
Indlæg ialt: 409
Fra  Nanomedia Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Jeg ville prøve at ringe til dem:
Kontakt Amino
Amino ApS
Hillerødgade 30A, 1.
2200 København N
E-mail: klik her

Tlf.: 70 20 40 78 (E-mail foretrækkes)
CVR: 30581199

/ Brokop 

http://brokop.com/

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Brokop:
Jeg ville prøve at ringe til dem:

Eller bare have lidt tålmodighed så svare de dig nok :)

/allan

Fra Århus
Tilmeldt 15. Sep 10
Indlæg ialt: 160
Fra  Designunivers Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Den blev sendt i går og har stadig ikke hørt noget. Desuden er det en relativ stor opgave, så vil selvfølgelig gerne kontakte vedkommende snarest. Hvis de venter mit opkald, så er det jo ikke den bedste start på opgaven.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Det er helt forståeligt du gerne vil i kontakt, nu mener jeg ikke du kan forvente at Amino hjælper dig efter et par timer med dette problem, lige som de heller ikke er ansvarlige for et evt mellemværende folk måtte have, med det sagt kunne jeg måske godt savne at man ikke kan slette sin profil hvis man har opgaver liggende, dette vil løse dele af dit problem......

Mon ikke at opgaver udbyder nok skal tage kontakt til dig nu de har sat dig som vinder? Hvis ikke har de nok fundet en anden i opløbet.

/allan

Fra Greve
Tilmeldt 18. Aug 12
Indlæg ialt: 32
Fra  Adelholm Grafik Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael.

Jeg har oplevet det samme. Tror desværre at kunden har fortrudt opgaven og har slettet sin profil.

Venlig hilsen Heidi

Fra Odense
Tilmeldt 2. Dec 10
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Jeg har også oplevet det samme, men jeg tog chancen og skrev i kommentarfeltet, at opgaveudbyderen gerne måtte kontakte mig per mail, da jeg ikke havde mulighed for at kontakte ham - det gav pote, og jeg fik en mail fem minutter senere.

Håber det kan hjælpe.

MVH

Kenneth Steel

Fra Århus
Tilmeldt 15. Sep 10
Indlæg ialt: 160
Fra  Designunivers Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vil jeg prøve.

Forventer ikke Amino svarer efter et par timer, men man kan måske godt forvente svar inden for 24 timer, når man betaler for et produkt?

Hvis de skulle have fortrudt, er det jo mærkeligt, at de udpeger en vinder. Så kan de jo bare lukke opgaven uden at gøre dette. Det undrer mig lidt.

Mvh. Michael Storm

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)