Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Godaften! Feedback på min nye hjemmeside :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 21. May 13
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey folkens.

Hvis I gider og tage jer 1 minut og tage et kig på mit nye layout til min hjemmeside ville det være en stor hjælp! 

Ris og ros ville være fantastisk. Her er linkhttp://www.lassefreestyle.dk/ 

Mange tak - Hav en god aften :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Nov 10
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 23:01

Godaften :)

Jeg synes generelt ikke at "temaet" på siden, passer til emnet - altså fodbold. Det er primært det meget mørke og dystre farveskema der ødelægger det. Samtidig er det, også meget svært at se mange ting på siden, netop pga. de mørke farver. Din reference-side, kan jeg pt. ikke rigtigt se ideen i. Skriv hvad du har lavet for de forskellige firmaer, og integrer evt. det med video-siden, så den heller ikke bare bliver 3-4 Youtube-videoer :)

Mvh. Emil.

Fra København
Tilmeldt 21. May 13
Skrevet kl. 23:35

Tak for dit svar ! 

Forstår godt hvad du mener. Kunne man mht. reference siden, skrive som overskrift '' Klik på logo'et for at se en beskrivelse af jobbet '' Eller noget lign. det.
Også kunne man have en lille underside til hvert firma, hvor der står lidt om hvad jeg har lavet for dem og evt. billeder og video (Der er ikke video af alt dog)

Ville det spille bedre? Også så den blev kombineret lidt med video siden?

Hilsen Lasse :) 

Tilmeldt 22. Mar 12
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 23:48

Synes siden fungerer fint, ifht. at der ikke skal sælges online i den forstand, men bookes. Kan godt følge, at temaet ikke passer så godt, men lige i dette henseende, tror jeg ikke, at det har så meget at skulle have sagt - dog ville det alligevel klæde siden, at få ændret farveskema og eventuelt også skrifttypen i dine overskrifter, da fonte med fødder generelt ikke tager sig så godt ud på websider. 

Noget jeg synes du mangler, er noget respons fra dine tidligere klienter. Det ser rigtig fint ud med alle de referencer, men jeg tror det ville gavne dig, hvis du fik en 'Det siger kunderne'-funktion ind. Du kunne måske også implementere nogle call-to-action-knapper, der stjal lidt mere opmærksomhed.

Jeg kan godt lide dit logo, som udstråler 'eksklusivitet'. Hvis jeg var dig, ville jeg kigge lidt nærmere på dine slides - især 1/3, som jeg synes ser utroligt gammeldags ud.

Alt i alt, synes jeg at siden tjener sit formål fint, dog uden at være prangende på nogen måde. Håber du kan bruge noget af det og held og lykke med projektet :-)

Digital Markedsføring | kontakt@frederikbaastrup.dk

Fra København
Tilmeldt 21. May 13
Skrevet kl. 00:05

F. Baastrup:
Hvis jeg var dig, ville jeg kigge lidt nærmere på dine slides - især 1/3, som jeg synes ser utroligt gammeldags ud.

Mener du slide nr. 1, altså det første billede? Eller det er der står slide 1/3 osv. nederst på billederne? 

Det med kunderne har du ret i, er faktisk allerede i gang med dette ;)

Hilsen Lasse

Tilmeldt 22. Mar 12
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 00:13

Jeg tænker på det, hvor der står Lasse Freestyle på :-)

Digital Markedsføring | kontakt@frederikbaastrup.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)