Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udvikler søges

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Er du en super dygtig udvikler, der lige mangler den gode ide?

Har du mod på at påtage dig en mindre risiko, for så at få adgang til uløste potentiale på tværs af grænserne ?

Har du mange års erfaring i webudvikling eventuelt kombineret med en lang videregående uddannelse indenfor IT ?

Så skriv en PM, og introducer kort dig selv, dine faglige kompetencer samt risikoprofil.

Jeg responderer med et fantastisk tilbud.

Tilmeldt 23. Jul 12
Indlæg ialt: 191
Fra  Eye4Web Skrevet kl. 09:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sådan en tekst får du ikke meget ud af :)

Der er dagligt flere af sådanne "tilbud" her på Amino, så du skal virkelig sælge den godt hvis du skal have bid. Nu er jeg selv programmør, og vi er dovne. Vi gider ikke at kontakte dig for at få noget information om noget vi måske har interesse i, spild af tid.

Derfor foreslår jeg dig at du skriver lidt mere information. Forklar lidt om konceptet, bare rolig, der er ingen der stjæler din ide så du kan godt forklare den kort så man forstår hvad det går ud på.
Forklar også noget om dig selv, hvad er dine kompetencer og hvad tilfører du projektet?

Besvar desuden følgende spørgsmål:

- Hvad er indtjeningsmulighederne?

- Hvor meget tid skal jeg, som programmør, lægge i projektet?

- Hvornår skal det være færdigt?

- Har du en forretningsplan

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:40

Mange tak for din besked og de gode fif.

Projektet er i den komplekse ende af skalaen og herudover unikt, hvorfor dette stiller tunge faglige krav til udvikleren.

Kort om visionen:
1. Forbedre indlæringen hos elever(folkeskoler samt gymnasier) markant, gennem en række effektive værktøjer.
2. Aflaste landets adjunkter med en større del af deres forberedelsestid samt agere som deres sparingspartner.
3. Sikre undervisningsinstitutionerne signifikant merværdi.
4. Udvikling af et nyt "revolutionerende" produkt til elever samt undervisningsinstitutioner.
5. Dækning af en række (5-6) fag.
6. Konkurrencedygtige priser.
7. Skabe arbejdspladser.

Missionen er at bruge Danmark som et sprængbræt og globalisere til at dække hele Europa samt Amerika, da forretningsmodellen er direkte skalérbar. Dette stiller tilgengæld specifikke og udfordrende krav til fremgangsmåden allerede fra starten.

Jeg er som nævnt i øjeblikket i dialog med et par kvalificerede kandidater(IT-virksomheder).
Projektet er komplekst og kræver at man er i stand til at tænke "ud af boksen" og levere revolutionerende løsninger i topkvalitet.

- Hvad er indtjeningsmulighederne? Der vil blive tilsendt en interaktiv kalkule, skriv PM

- Hvor meget tid skal jeg, som programmør, lægge i projektet? Der er her flere muligheder, skriv en PM for nærmere info.

- Hvornår skal det være færdigt? ASAP, skriv for nærmere info.

- Har du en forretningsplan? Naturligvis, alt er planlagt og der er mulighed for at få tilsendt materiale.

Vi mangler nu kun Aminos dygtigste udvikler.

Skriv og introducer dig, for yderligere info.

Organisationen: Vi er et mindre team af passionerede adjunkter, der besiddes et stærkt netværk, +300.000 kr. i omsætningsaktiver, værdifuld knowhow.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)