Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SQL-freelancer på Lolland-Falster (helst) eller Sydsjælland søges

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

vil jeg høre om der findes der en SQL-freelancer i mit netværks netværk på Lolland-Falster (helst) eller Sydsjælland, der er interesseret i et samarbejde?

Jeg ved jeg kan oprette en opgave på Freelancer-delen, men jeg er mere interesseret i et længerevarende samarbejde end i at skulle skrive opgaveudbud til hver enkelt opgave.

Fra Roskilde
Tilmeldt 31. Jan 06
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej René

Kan du uddybe hvilke opgaver det ville handle om?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper

I første omgang er det review af en SQL-installation, og dernæst indkommende SQL-opgaver fra installation til optimering. Så vidt jeg kan se på dit website, er du mest til MySQL - eller?

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

René Højgaard Frederiksen:
SQL-freelancer

MS SQL eller mySQL?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er MS SQL...

Fra Roskilde
Tilmeldt 31. Jan 06
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

René Højgaard Frederiksen:

Hej Casper

I første omgang er det review af en SQL-installation, og dernæst indkommende SQL-opgaver fra installation til optimering. Så vidt jeg kan se på dit website, er du mest til MySQL - eller?

Hej René

Jeg spurgte i virkeligheden mest af interresse. Jeg tror desværre at opgaverne ligger noget over mit niveau. Jeg har kun benyttet MySQL og der er stadig dele af SQL sproget jeg ikke har været over. Så jeg ville have svært ved at kunne stå inde for det jeg lavede og give nogen garantier.

Held og lykke med søgningen.

Med venlig hilsen
Casper Strømgren 

Tilmeldt 29. Mar 13
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

René, jeg ved ikke, om du er klar over det, men du kan spare virkelig mange penge ved at hyre din freelancer via Elance.com. Og hvis blot du opretter din opgave med omhu og sørger for at bruge den tid, det tager, på at udvælge den rette person, som taler ordentligt engelsk og som du har en god mavefornemmelse med, så kan du uden problemer opretholde et langt samarbejde med vedkommende.

Jeg har selv gennem flere måneder haft næsten daglig kontakt til to forskellige Elance-programmører. Den ene er en hollænder bosat i Nicaragua, og den anden er fra Serbien, og jeg kunne ikke ønske mig bedre arbejdskraft. De har begge to mange års erfaring som programmører. Og selvom ingen af dem var blandt de billigste, der bød på mine opgaver, så er deres timeløn altså kun ca. $20. Man kunne aldrig få en lokal dansker med tilsvarende kompetencer til at yde en tilsvarende indsats for den løn.

Så hvis ellers du kan leve med, at kommunikationen foregår via beskeder og Skype (og på engelsk selvfølgelig), så burde du klart overveje Elance!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)